לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

You’ve got the power – אביזרים לאימוני כוח!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
You’ve got the power – אביזרים לאימוני כוח!
חשבתם שחיזוק הגוף מותנה בהגעה אל חדר הכושר? כדאי שתחשבו שוב! לשמחתכם, אתם נמצאים במקום שיוכיח לכם שגם בבית אפשר לבצע וליהנות מאימוני כושר אפקטיביים! אז מה צריך בכדי להתחיל להתאמן? מוטיבציה גבוהה, זמן פנוי ומספר אביזרים לאימוני כוח.

הבחירה שלכם, הכוח שלכם – אביזרים מומלצים לתרגילי כוח

  • גלגל בטן 4 גלגלים אחת המטרות שלכם היא חיזוק הבטן? הכירו את גלגל הבטן! לבצע כפיפות בטן קלאסיות זו אמנם אפשרות, אך לחזק את הבטן באמצעות אביזר שמעצים את אפקטיביות האימון – אפשרות טובה יותר! האביזר כולל מעצור שתכליתו למנוע נפילות, והוא מתאים למתאמנים בכל הרמות (כן, גם למתחילים שבחבורה). העלות: 74.90 שקלים.
  • משקולות לרגליים אז מה דעתכם להפוך כל אימון שלכם לקצת יותר מאתגר? אביזר כוח נוסף שעשוי לעניין אתכם הוא משקולת הרגליים. אנו מציעים את המשקולות בכמה משקלים שונים, לבחירתכם: 0.5 ק"ג, קילוגרם, 2 ק"ג ו-3 ק"ג. המשקולות מתאימות גם לידיים והן מגיעות עם שנה אחריות. העלות: מ-69.90 ועד 114.90 שקלים.
  • רצועות התנגדות אי אפשר לדבר על אביזרים לאימוני כוח מבלי לדבר על גומיות ההתנגדות: הן נוחות לנשיאה, ניתן לבצע באמצעותן מגוון תרגילים ברמות קושי שונות, וכן – ניתן להפעיל באמצעותן את כל שרירי הגוף! העלות: החל מ-49.90 שקלים.
  • ידיות פוש אפ בכל פעם שאתם צריכים לרדת לשכיבות סמיכה אתם אומרים לעצמכם: "רק לא זה!"? חכו שתנסו את ידיות המתכת המבססות את התנאים לאימון נוח, מאתגר וחוויתי! ניתן לבצע באמצעותן מגוון רחב של תרגילים ולהפעיל קבוצות שרירים שונות. העלות: 69.90 שקלים.

 

דגשים לבחירת אביזרים לאימוני כוח

אביזרים המיועדים לאימוני כוח? יש בשפע! אם כן, איך תבחרו את אלו המתאימים לכם ביותר? אנו שמחים לחלוק אתכם 3 טיפים שיאפשר לכם לבחור מדויק, יעיל ומהיר:
  • המקום בו תתאמנו – האם אתם אנשים של אימונים בבית או אימונים בפארק? כל עוד אתם נוטים לאימוני חוץ, תנו עדיפות ברורה לאביזרים שניתן לנייד בקלות מחוץ לבית. לדוגמא: גומיות התנגדות, מיני-סטפר, גלגל יוגה, רצועות תואמות TRX ועוד.
  • האימונים המועדפים עליכם – אתם אנשים של מתח או של משקולות? אתם אוהבים אימונים הנשענים על גומיות התנגדות או אופני כושר? בחרו את אביזרי הכוח בהתאם לסוג האימון המועדף עליכם, זאת במטרה להבטיח חווית אימון מעולה!
  • התקציב העומד לרשותכם – וכן, גם התקציב משחק כאן תפקיד (אם כי לא גדול מדי). במידה וישנו סכום X שאתם רוצים לעמוד בו, הגדירו אותו לפני שאתם מתחילים לחפש אביזרי כוח. כך, תוכלו לסנן מראש אפשרויות שאינן רלוונטיות, ולהתמקד אך ורק על אביזרי הכוח ההולמים את התקציב שלכם.

אנחנו זמינים לכם לכל שאלה מקצועית, מתן המלצות על אביזרים וסיוע בהתלבטות בין דגמים. לפרטים נוספים אודות אביזרים לאימוני כוח, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →