לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

גומיות התנגדות – רלוונטיות כיום יותר מתמיד

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
גומיות התנגדות – רלוונטיות כיום יותר מתמיד
ישנם המון אביזרי כושר באמצעותם ניתן לבצע תרגילי כוח. עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה כי לגומיות התנגדות ישנם דברים שלאביזרים אחרים פשוט אין. ב-2021, מתאמנים מעריכים אביזרי כושר פשוטים לתפעול, בעלי משקל נמוך, כאלו שניתן להתאמן איתם בבית וזאת מבלי שיתפסו מקום. לא טעיתם, גומיות התנגדות עונות על כל אלו ואפילו יותר! מה חשוב שתדעו על גומיות ההתנגדות?
  • עם הגומיות ניתן להפעיל את כל השרירים בגוף – מהכתפיים ועד הרגליים
  • כל תרגיל ניתן להפוך קשה או קל יותר באמצעות קיפול של הגומייה
  • העבודה עם הגומיות מחזקת את הגוף ותורמת לשיפור הגמישות
  • ניתן לרכוש סט של גומיות 11 חלקים, אך גם גומיות בודדות. שימו לב כי ישנן 4 רמות קושי שונות: קלה, בינונית, קשה וקשה מאד.

קלישאה לפניכם: משבר הקורונה טמן בתוכו גם המון הזדמנויות. אחת מהן? להכיר אביזרי כושר המיועדים גם (אך לא רק) לאימונים ביתיים. אז איך הפכו גומיות ההתנגדות לאביזר הכושר החם של התקופה?

הביקוש לגומיות התנגדות גבוה, וכך ניתן להסביר אותו

זה לא שביקושים גבוהים זרים לגומיות ההתנגדות, אלא שמשבר הקורונה הפך אותם גבוהים אפילו יותר. איך ניתן להסביר את זה?
  • אנשים לא רוצים להוציא המון כסף – מנוי בחדר כושר מגיע בקלות לאלפי שקלים בשנה. ואימונים אישיים אחד על אחד? הרבה יותר! משבר הקורונה לא השאיר לאנשים ברירה, אלא ליצור סדרי עדיפויות חדשים – על מה ראוי להוציא את הכסף, ובעיקר על מה לא. שלא כמו מנויים לחדרי הכושר, רכישת אביזרי ספורט לבית היא הוצאה חד פעמית. סט של גומיות התנגדות 11 חלקים לדוגמא, עולה 229.90 שקלים בלבד!
  • אנשים רוצים להתאמן בבית – חדרי הכושר פתוחים וטוב שכך! עם זאת, ישנם אנשים שעדיין חוששים לבריאותם, ומרגישים פחות בנוח להתאמן בחדרי כושר צפופים וסגורים. להפסיק להתאמן עד שמשבר הקורונה יחלוף? בוודאי שלא! גומיות התנגדות מאפשרות לכל מתאמן לבצע אימון איכותי, יעיל ובסביבה הנוחה והבטוחה ביותר – הבית!
  • אנשים רוצים להתאמן גם בחוץ – אז כן, ישנם אנשים שעדיין עובדים מהבית. מסיבה זו, את האימונים שלהם הם בוחרים לעשות דווקא בחוץ על מנת להתאוורר ולשנות אווירה. גומיות ההתנגדות גמישות ומתאימות עצמן למתאמן - גם עם היכולת לשלוט ברמות הקושי של התרגילים, אך גם עם האפשרות לנייד אותן ממקום למקום.
  • אנשים רוצים להתאמן בכל מצב וסטטוס – וכן, אי אפשר לדבר על אימונים בתקופת הקורונה מבלי לדבר על בידודים וסגרים. בעת שיש לכם גומיות התנגדות בבית, תוכלו לשמור על תוכנית האימונים והכושר גם תחת סגרים, בידודים או כל אילוץ אחר.

אנחנו ב-fitbander נשמח להמליץ לכם על גומיות ההתנגדות המתאימות לכם ביותר! יש לכם שאלות, אתם מתלבטים או רוצים להתייעץ איתנו? התקשרו! – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →