לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

אין על מי לעבוד: אפשר לרכב ולעבוד במקביל!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
אין על מי לעבוד: אפשר לרכב ולעבוד במקביל!

"לו רק היה לי זמן להשקיע יותר ברכיבה", "אני עובד 12 שעות ביום, אין לי זמן להתאמן!", "אמצא כבר זמן בסוף השבוע להפעיל את הגוף": צר לנו לאכזב אתכם, אך עבודה או מצוקת זמן הן כבר מזמן לא תירוץ מדוע אינכם יכולים להתאמן. אנחנו ב-FITBANDER שמחים להציג בפניכם אופני כושר שתוכלו לרכב עליהם גם בזמן העבודה. כן, לא טעינו ונחזור שוב: בזמן שאתם משיבים על מיילים, צופים בהרצאה או משתתפים בשיבה מרחוק, תוכלו לרכב ולהתאמן. ואיך עושים את זה? 

לא יכולתם לבקש יותר: אופני כושר עם שולחן

בשעות העבודה מצופה מכם לעבוד. עם זאת, מי אמר שאינכם יכולים לבצע את עבודתכם ובמקביל להתאמן? אנחנו יודעים, מדובר לכאורה על שתי פעולות שלא ניתן לבצע במקביל, בין היתר מאחר שכל אחת מהן דורשת תשומת לב מלאה. אופני הכושר החדשים שלנו מוכיחים אחרת: אפשר לעבוד ולהתאמן בו זמנית. אז איך זה עובד? האופניים מגיעים עם שולחן שניתן להניח עליו מחשב, ספר, הסכמים מודפסים או כל דבר אחר שרק תרצו. וכך, בזמן שאתם מפדלים ומפעילים את הגוף, תוכלו גם לעבוד ולעמוד בכל המשימות שהוטלו עליכם. 

כאמור, עד כה הייתם צריכים להקדיש בלו"ז שלכם משבצת זמן ספציפית לאימון כושר (לרוב, בשעת בוקר מוקדמת מאד או מאוחר בערב עם סיום יום העבודה). הודות לאופניים החדשים, אימון הכושר יוכל להשתלב בכל שעה שרק תרצו ומבלי לפגוע ביעילות, במסירות ובמחויבות שלכם לעבודתכם. אז מה אפשר לעשות תוך כדי פידול?

  • השתתפות בוובינר / ישיבת וידאו מרחוק (בעיקר אם אין חובת פתיחת מצלמה)
  • מעבר על חוזים, משובים וכל מסמך מודפס אחר הרלוונטי לעבודתכם
  • הקלדת מסמכים במחשב, מענה על מיילים, שיבוץ משימות וכן הלאה...

אם אתם עובדים מהבית, למה שלא תתאמנו מהבית?

מודל העבודה שלכם הוא היברידי? אתם עובדים אך ורק מהבית? במידה שכן, אתם יכולים להעיד כי אין משימה שלא ניתן לבצע או פגישה שלא ניתן לקיים מהבית. ואנחנו ב-FITBANDER? יכולים להעיד כי את כל האימונים שביצעתם עד כה במכון, תוכלו לבצע מהבית. אצלנו תמצאו אביזרים לאימוני כוח ואירובי, המוצעים במנעד רחב של מחירים (תופתעו כמה נגיש כלכלית להתאמן בבית – במקסימום נוחות וחוויה). נשמח לתכנן אתכם יחד את חדר הכושר הביתי המושלם עבורכם, בהתבסס על הבנת הצרכים שלכם ותוך התחשבות בתקציב. 

במקביל לטיפוח הקריירה, אל תשכחו לטפח את גופכם. לשמחתכם, עם אביזרי הכושר של "פיטבנדר", קל מאד לעשות זאת. אז הכינו את אצבעותיכם, כי כל הדרוש להזמנת-הקמת חדר כושר בבית הוא כמה הקלקות על העכבר. בכל שאלה, התייעצות או צורך בהכוונה, אתם מוזמנים לפנות אלינו (מבטיחים שנעצור את האימון שלנו בשבילכם!). התקשרו כעת לטלפון שמספרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →