לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

מדוע קטלבלים הם ציוד הכושר האולטימטיבי לכל אחד

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
מדוע קטלבלים הם ציוד הכושר האולטימטיבי לכל אחד

קטלבלים הם ציוד הכושר האולטימטיבי לכל אחד ואחד ומאביזרי הספורט הרב תכליתיים ביותר שקיימים. אתם מעוניינים בפעילות אירובית? אימוני היט הם הקטע שלכם? החלטתם להתמקד באימוני כוח, לבנות שרירים ולעבוד על כוח מתפרץ? אין שום בעיה! בעוד שלרוב ציוד ספורטיבי יש את השימוש המסוים שלו, לקטלבלים יש מגוון רחב מאוד של שימושים והם ישמחו לתת מענה לכל אחד מהדרישות והרצונות שלכם.

קבלו כאן מספר סיבות שהופכים את הקטלבלים לציוד הכושר האולטימטיבי לכל אחד:   

  1. גוף האדם נועד מטבעו לתנועה: לקום, ללכת, לקפוץ, לרוץ, לשחות ולזרוק. אולם בגלל סוג עבודה המצריכה ישיבה מרובה או פשוט עם הגיל, בני אדם מתחילים לאבד חלק מטווחי התנועה, הכוח והקואורדינציה הטבעיים. תרגילים עם קטלבלים הם דרך מושלמת לשיפור ופיתוח התנועות הטבעיות של הגוף. 
  2. קטלבלים הם קומפקטיים יחסית לציוד כושר אחר ואינם תופסים מקום. כשלא מתאמנים, אפשר לאחסן אותם בפינה או מתחת לשולחן. 
  3. שלא כמו משקולות רגילות , מרכז הכובד של משקולות קטלבלס נמצא הרחק מהיד ומאפשר תרגילים בליסטיים ותנודתיים. הצורה הייחודית של קטלבלים מאפשרת להניף אותם ביד אחת או בשתי ידיים, לשחרר ולתפוס אותם באמצע התנופה או להעביר אותם מיד ליד. אפשרויות אלו מגדילות את מספר התרגילים האפשריים עם ציוד בודד. 
  4. קטלבלים קלים להובלה והאימון איתם דורש מעט מקום. ניתן להתאמן בבית, במרפסת, בגינה, בעבודה, בפארק עם חבר או בחוף הים. כל מה שאתם צריכים זה קטלבלים והבנה איזה תרגילים אפשר לבצע איתם.
  5. אימון עם קטלבלים בונה את כוח האחיזה כמעט בכל התרגיל שתעשו איתם. ככל שאתם תהיו מסוגלים לעשות יותר חזרות, כך כוח האחיזה שלכם ימשיך להיבנות. 
  6. אימונים עם קטלבלים יכולים להיות קצרים יחסית. בעיקרון מספיק להשקיע בעבודה כ- 20 דקות כדי לספק לגוף שלכם אימון מלא. כך תוכלו להקדיש יותר זמן לדברים חשובים אחרים כמו משפחה, מנוחה או עבודה.
  7. רוב תרגילי קטלבלים שהינם בליסטיים (כגון ה-Swing או Snatch) חייבים להתבצע במהירות מסוימת כדי להגיע להישגים. שמירה על מהירות לאורך כל התרגיל דורשת לא מעט כוח ומחזקת את הלב.
  8. קטלבלים הינו ציוד שיוכל לשרת אתכם לאורך זמן. מדובר בחתיכה מוצקה אחת של ברזל יצוק ללא חלקים פנימיים. הם אינם נשחקים, אין להם בלאי והם אינם דורשים תחזוקה כלשהי.
  9. ניתן לרכוש משקולת קטלבלים אוניברסליים עם משקל מתכוונן לתרגילים מגוונים ולרמות כושר שונות.

אין ספק, שזוג קטלבלים הוא כל מה שאתם צריכים על מנת לבצע אימון מלא ומגוון. עם קטלבלים תוכלו לבצע מגוון של תרגילים ולערב את כל השרירים מכף רגל ועד הראש. תזמינו עוד היום קטלבלים מהאתר שלנו ותיהנו מאימון ביתי נוח, יעל ומאתגר.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →