לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

קפיצה בדלגית: אימון קרדיו סביר ויעיל

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
קפיצה בדלגית: אימון קרדיו סביר ויעיל

דגלית היא כבר מזמן לא רק דרכם של הילדים לבלות במגרש המשחקים, אלא חלק מעולם האימונים של המבוגרים. האם קפיצה בדלגית מהווה אימון קרדיו סביר ויעיל? התשובה הקצרה היא – בהחלט! הקפיצה בדלגית מאפשרת למתאמנים להישאר נייחים במקום אחד ויחד עם זאת להניע את כל הגוף ולבצע פעילות אירובית.

לקפיצה בדלגית יש יתרונות רבים. היא תתרום לכם לשיפור ההרגשה הכללית, לשיפור חיזוק מערכת לב וכלי הדם וצפיפות העצם, תעזור לשמור על משקל תקין ועוד המון דברים נוספים.

אספנו כאן 7 סיבות מדוע מומלץ להוסיף סשן קבוע של קפיצה בדלגית לשגרה שלכם:

1. חסכון בזמן

לא חייבים לבלות שעה שלמה על הליכון. כל מה שאתם באמת צריכים זה כמה דקות קפיצה בדלגית. קפיצה בדלגית היא אימון קרדיו סביר ויעיל. אמנם נדרשת קואורדינציה מסוימת, אבל קפיצה בדלגית היא צורה יעילה של פעילות אירובית, שמגבירה את קצב הלב ומזרזת את חילוף החומרים. 

2. אימון בטיחותי

כאשר קפיצה בדלגית נעשית בצורה נכונה, אין עומס רב על המפרקים ומופעל פחות לחץ על הברכיים כמו למשל במהלך הריצה. כאן חשוב לשים לב לסוג המשטח עליו אתם קופצים. ככל שמשטח רך יותר, כך תהיה השפעה קטנה יותר על המפרקים.

3. חיזוק שרירים

קפיצה בחבל מבודדת את השרירים בשוקיים וארבע ראשי והקפיצות החוזרות ונשנות על דגלית מחזקות אזורים אלו בכל תנופה. 

4. שיפור מהירות, זריזות, שיווי משקל וקואורדינציה

זקוקים לקצת עבודה נוספת על מהירות? תפסו דלגית ותתחילו לקפוץ. באמצעות קפיצה בדלגית ניתן להשיג עבודת רגליים מהירה ולשפר קואורדינציה של הגוף. בנוסף, קפיצה עם דלגית דורשת רמה מסוימת של תיאום עין ויד ושיווי משקל, כך שעם קצת התמדה תראו שיפור גם בתחומים אלו.

5. נוח וידידותי לתקציב

בהתחשב בכך שלכל כך הרבה אנשים יש לוחות זמנים עמוסים, הנוחות של קפיצה בדלגית היא בהחלט יתרון גדול. הדלגית היא קומפקטית וקלה לאריזה, כך שהיא יכולה ללוות אתכם בנסיעות עבודה או חופשות. אתם יכולים לבצע אימון קרדיו בכל זמן ובכל מקום, בין אם זה חדר, פארק או חצר. בנוסף, קפיצה בחבל היא דרך לא יקרה להתאמן בצורה איכותית.

6. שימוש בדלגית מקצועית

ניתן לרכוש דלגית מקצועית אלקטרונית, בעלת תכניות אימון מובנות ו- 2 סוגי חבלים שונים. חבל רגיל וחבל קצר יותר, שיאפשר לקפוץ בחללים עם תקרה נמוכה. בנוסף דלגית אלקטרונית מאפשרת למדוד את מספר הקפיצות, זמן וכמות קלוריות ששרפתם.

7. שילוב בכל אימון

קפיצה בדלגית יכולה לשמש כחימום נהדר ליתר סוגי האימונים. 

קפיצה בדלגית היא ללא ספק אימון קרדיו סביר, יעיל ואנרגטי, אז אל תזלזלו בה. תרכשו את האביזר המעולה והקומפקטי הזה עוד היום אצלנו באתר ותקפיצו את שגרת האימונים שלכם.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →