לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

גומיות התנגדות: כלי כושר רב תכליתי ויעיל

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
גומיות התנגדות: כלי כושר רב תכליתי ויעיל

גומיות התנגדות הן כלי כושר רב תכליתי ויעיל ביותר לבניית כוח, גמישות ויציבות. הן מגיעות במגוון רחב של רמות התנגדויות כדי לאתגר את המתאמנים ולהתקדם לעבר יעדים חדשים.

אימון עם גומיות התנגדות יכול להיות יעיל באותה מידה כמו שימוש במשקולות, כל עוד לא שוכחים להציב אתגרים. עבור אנשים עם מגבלות אחיזה או תנועה, גומיות התנגדות יכולות לספק חלופה קלת משקל לאימוני כוח.

כדי להפיק את המרב מאימון עם גומיות ההתנגדות, קבלו מספר טיפים ואמצעי זהירות, שצריכים להיות מודעים אליהם.

טיפים לאימון עם גומיות התנגדות

  • ישנם מספר טווחי התנגדות שבהם אתם יכולים להשתמש. כדאי להצטייד באוסף של רצועות לתרגילים שונים עם מגוון רמות התנגדות, ויכולת להגביר את ההתנגדות ככל שתתחזקו.
  • בחרו בגומיה המספקת מתח לאורך כל התרגיל, במיוחד כשאתם מכווצים את השרירים. כל פעולה צריכה להיות מאתגרת מספיק כדי שתתקשו להשלים את שתיים עד שלוש החזרות האחרונות של כל סט.
  • תבדקו לפני השימוש אם יש סדקים וקרעים בגומיות. אם גומיית ההתנגדות שלכם תקרע בזמן האימון, אתם עלולים להיפצע. 
  • לקבלת תוצאות אימון טובות ביותר, עמדו במרחק מספיק לאחור או משכו את הרצועות חזק מספיק בידיים כדי להימנע מרפיון וליצור מתח. 
  • אם אתם מרגישים שאתם לא מאותגרים מספיק בזמן השימוש בגומיות התנגדות, שקלו לעבוד עם 2 גומיות או להוסיף חזרות בכל סט.
  • אל תתנו לגומיות למשוך אתכם לאחור בחדות. הקפידו לשלוט בגומיה כשאתם חוזרים לעמדת ההתחלה.
  • השתמשו בנקודת עוגן יציבה. אם אתם קושרים את הגומיה לנקודה קבועה כלשהי, וודאו שהיא יציבה. אם אתם משתמשים בדלת, וודאו שהיא לא תפתח ותסכן אתכם. תרכשו סטים של גומיות התנגדות המכילים גם עוגנים לדלת. 
  • חזרו על כל תרגיל למשך 12-15 חזרות, 3 סטים כל אחד. הקפידו להתחמם לפני תחילת האימון ותבחרו נכון את רמת ההתנגדות של הגומיה, כך שתתאים לכוח וליכולת שלכם.
  • גיוונו בתרגילים. עם רצועות התנגדות ניתן לקבל אימון גוף מלא ולבצע מגוון רחב של תרגילים המכוונים לכל קבוצות השרירים העיקריות.
  • תזכרו שעם גומיות התנגדות ניתן להתאמן בכל מקום ללא צורך בהכנות מיוחדות. נצלו תכונה זו ותיהנו מדי פעם מאימון באוויר הפתוח או במהלך חופשה הרחק מהבית.

כפי שראיתם גומיות התנגדות הן כלי כושר רב תכליתי ויעיל שיכול לספק אימון מלא לקבוצות שרירים שונות כולל ידיים, רגליים, גב, חזה ושרירי ליבה תוך שיפור קואורדינציה ויציבות. יתרונות אלה הופכים את הגומיות לבחירה מצוינת לפעילות ספורט יומיומיות שלכם.

יש לכם שאלות נוספות? בקרו באתר ותתרשמו ממגוון רחב של גומיות התנגדות שברשותנו או תצרו קשר עוד היום  ונשמח לסייע לכם בבחירת סט גומיות התנגדות מתאים.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →