לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

היתרונות של כפפות אימון לאימוני כוח

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
היתרונות של כפפות אימון לאימוני כוח

כפפות אימון הן ממש לא אביזר אופנתי, אלא מוצר הכרחי לאימוני כוח. כידוע, הדרך לכושר היא לא תמיד קלה ולעתים אף מלווה בפציעות וכאבים. על מנת למנוע או למזער נזקים, חשוב לנקוט במהלך האימונים באמצעי זהירות שונים - אחד מהם הוא שימוש בכפפות אימון.

קבלו כאן 6 יתרונות של כפפות אימון לאימוני כוח

1. שיפור יציבות

כפפות אימון תורמות לשיפור יציבות של הידיים, הנחוצה במהלך האימון ומשפרות אחיזה במשקולות. הכפפות יוצרות סביבם פלטפורמה יציבה ודקה שמשפרת אחיזה ועוזרת להחזיק משקל בצורה בטוחה ויעילה. כפפות אימון הופכות את פעולת ההרמה לנוחה יותר. הן עוזרות להתמקד רק בחזרות על ידי הימנעות מכל הסחות דעת עקב אחיזה גרועה ומשקולות חלקלקות.

2. חווית אימון נוחה ובטיחותית

אין להכחיש שאימוני הרמת משקולות יכולים להיות אינטנסיביים למדי, מה שמוביל להזעת יתר. בגלל הידיים הרטובות, המשקל עלול להחליק על הראש, החזה, הרגל ולגרום לפציעות קשות. שימוש בכפפות אימון מפחית משמעותית את הסיכון להחלקת המשקל. הכפפות שומרות על ידיים יבשות לחלוטין במהלך האימון, והופכות כל אימון לאפקטיבי ואינטנסיבי יותר.

3. שמירה על כפות הידיים

הכפפות יוצרות שכבת הגנה ומגינות על כף היד מפני קרעים בעור, יבלות ושלפוחיות הנגרמים עקב חיכוך. פציעות כאלה אמנם לא מסוכנות, אך עלולות להיות די כואבות, להפריע לאימון ולמנוע הרמת משקולות יעילה. כפפות אימון ממזערות את החיכוך בין העור למשקל הכבד ועוזרות לשמור על בריאות ורכות של כפות הידיים.

4. מתן תמיכת לשורש כף היד 

קיימות כפפות אימון עם עטיפת פרק כף היד שמאפשרות הגנה נוספת על ידי מתן תמיכה במיוחד בזמן ששורש כף היד כפוף לאחור. 

5. מניעת צורך להשתמש בגיר

כפפות אימון מונעות את הצורך להשתמש בגירים כדי להפחית את הזיעה ולשפר את האחיזה. הגירים קשים לניקוי, עלולים להפריע לנשימה של המתאמנים ואסורים לשימוש בחדרי כושר רבים.

6. שיפור של טכניקת האימון 

הרמת משקולות היא אימון מנטלי לא פחות מאשר פיזי. אם אינכם מרוכזים מספיק, הטכניקה שלכם תיפגע, מה שישפיע לרעה על התוצאות. כפפות אימון מאפשרות להיות מרוכזים באימון ולא לדאוג להסחת דעת כמו ידיים מיוזעות או יבלות מציקות. הגוף והנפש יכולים להתמקד בטכניקה נכונה של ביצוע האימון.

אנחנו בטוחים שלאחר שקראתם על כל היתרונות של כפפות אימון לאימוני כוח, השתכנעתם שכפפות אימון הן חובה ולא רק בחירה! תזכרו שכפפות אימון מיועדות לכלל המתאמנים, גברים או נשים, מתחילים או מתקדמים, אלה שעוסקים בקרוספיט או בהרמת משקולות והן מגינות על הידיים ומשפרות את האחיזה במשקולות, קטלבלס, מוטות וציוד ספורט אחר

גלשו באתר שלנו עכשיו ותרכשו את כפפות האימון הטובות והמקצועיות ביותר, שיאפשרו לכם להתאמן בצורה בטוחה, נעימה וללא פציעות.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →