לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

כשיציבות פוגשת נוחות: ספת כושר מקצועית

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
כשיציבות פוגשת נוחות: ספת כושר מקצועית
במידה שאתם נמצאים כעת בבית, קומו לרגע אחד לסלון שלכם (לא, זוהי לא הזמנה לאימון ביתי). התיישבו לכם על הספה בתנוחה המועדפת עליכם, והעריכו את הנוחות האדירה שהיא מספקת לכם. כעת, אתם מוזמנים לקום או להישאר ישובים עליה.
ההקדמה הזו נועדה להזכיר לכם כמה קריטית עבורכם הנוחות בשעות הפנאי שלכם, כשאתם "נמרחים" על הספה מול הטלוויזיה, קוראים עליה ספר או סתם נחים עליה.
אם בשעות הפנאי הנוחות חשובה, הרי שבזמן האימונים היא חשובה אפילו יותר. מבינים לאן אנחנו חותרים? את אימוני הכוח הבאים שלכם תוכלו לבצע בנוחות מקסימלית על ספת כושר מקצועית מבית FITBANDER.

שבו בנוח על ספת כושר מקצועית

כיסא מנהלים, כיסא מפלסטיק, כיסא מפינת האוכל או כורסא מרופדת – על כל אלו אין (!) לשבת במהלך אימון כוח. ועל מה כן? אך ורק על ספה ייעודית המותאמת לאימוני כושר.
ישנו קשר ישיר בין הנוחות שלכם באימון ובין איכות האימון, ולכן רכישת ספת כושר מקצועית צריכה לעניין אתכם: היא מספקת נוחות, מעניקה תמיכה ומאפשרת לכם להתרכז אך ורק בביצוע התרגילים (ולא בניסיונות למצוא תנוחה נוחה).
אז מה בספת הכושר שלנו הופך אותה ראויה למקום בחדר הכושר הביתי שלכם?

  • הספה שלנו שוקלת כ-18 קילוגרמים, מה שאומר שני דברים: הראשון הוא שבהשוואה לספות אחרות היא מאסיבית ויציבה יותר, והשני הוא שתוכלו להזיזה בקלות יחסית מפינה אחת לאחרת / מחדר לחדר וכן הלאה.
  • את הספה ניתן לקפל, כך שבמידה שאת האימונים אתם מבצעים מהמשרד הביתי לדוגמא, תוכלו לפתוח ולסגורה אותה בהתאם לצורך. בין האימונים ובמצבה המקופל, תוכלו לאחסנה בארון, מתחת לשולחן או בכל מקום אחר שרק תרצו.
  • הספה מאופיינת בכושר נשיאה מרשים של עד כ-350 קילוגרמים
  • לספה מגוון מצבים שתכליתם להבטיח התאמה אישית ומגוון תרגילים אפשריים לביצוע: 4 שיפועים במושב + 8 שיפועים בגב
ואם כבר אתם רוכשים ספה: מתחדשים בספת כושר? כאן אצלנו תוכלו לרכוש גם משקולות יד לביצוע מגוון תרגילי כוח על הספה החדשה שלכם. בנוסף, אנו מציעים גם מעמדים למשקולות / מוטות.

"ספת הכושר מגיעה עם תעודת אחריות?"

זהו דבר נוסף שהופך את ספת הכושר של FITBANDER למומלצת: עם רכישתה אתם לא מקבלים רק נוחות מקסימלית, אלא גם תנאי שירות מקסימליים. לשאלתכם: ספת כושר מקצועית מגיעה עם אחריות ל-24 חודשים. אז איך זה מרגיש להתאמן בראש שקט? בקרוב, גם אתם תדעו!

באימון המשקולות שלכם אתם יותר ממוזמנים לשבת בנוח. ספת כושר מקצועית של FITBANDER היא כל מה שאתם צריכים בכדי לזכות בנוחות לה את משתוקקים באימוניכם.
מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות הספה או מוצרים אחרים? אנו זמינים לכם בכל שאלה ונשמח לייעץ, לכוון ולהמליץ – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →