לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

הכלוב שלא תרצו לצאת ממנו: כלוב כושר מקצועי ומאסיבי

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
הכלוב שלא תרצו לצאת ממנו: כלוב כושר מקצועי ומאסיבי
המשותף לכל המתאמנים שמוותרים על חידוש המנוי בחדר הכושר לטובת אימון ביתי? כולם, ללא יוצא מן הכלל, משתוקקים לחוויית אימון שתתעלה או לפחות תשתווה לזו שהם כבר רגילים אליה. ואיך ניתן להבטיח אותה? עם ציוד כושר איכותי כמובן. אנחנו ב-FITBANDER מביאים את חדר הכושר אליכם הביתה עם ציוד איכותי באמצעותו לא רק תשמרו על הכושר, אלא גם תיהנו לשמור עליו.
בשלב זה אנחנו לא יודעים איך נראית רשימת האביזרים שתרצו לרכוש, אך יודעים בוודאות כי היא חייבת לכלול כלוב כושר מקצועי ומאסיבי. ספוילר: הכלוב הוא ההוכחה כי ניתן לאבזר את החדר הכושר הביתי באמצעות מתקן אחד בלבד (כן, אתם קוראים נכון).

כלוב כושר לחדר הכושר הביתי

בגדול, הציוד שמומלץ לרכוש לחדר הכושר הביתי הוא זה שהתאמנתם באמצעותו בסטודיו האימונים. בהנחה שאתם מתאמנים גם בכוח, סביר כי התנסיתם והתאמנתם גם עם כלוב כושר (שמוכר גם בשם כלוב משקולות). את המשקולות שהרמתם בחדר הכושר בשכיבה או בסקוואט, תוכלו להרים גם בבית עם כלוב המשקלות המקצועי הנמכר גם אצלנו. אז מהן תכונותיו ומדוע הוא ראוי למקום בחדר הכושר שלכם?

  • לכלוב כושר נשיאה מרשים – 350 ק"ג (משקל הכלוב: 72 ק"ג)
  • לאורכו כ-20 חורים המאפשרים לכם למקם את המוטות במיקום האידיאלי עבורכם
  • תוקפה של תעודת האחריות הינה כ-24 חודשים

טוב לדעת: עם תכנון חדר כושר ביתי, יש להתחשב במגבלת המקום שבחדר (שכמעט תמיד קיימת). בגדול, האסטרטגיה לפיה כדאי לתכננו היא על פי העיקרון הבא: כמה שפחות אביזרים, מבלי לפגוע באיכות ומגוון האימונים. כלוב כושר כפי שאתם כבר בטח מבינים, עונה על ההגדרה הזו: באמצעות אביזר מאסיבי אחד, תוכלו לבצע מגוון אדיר של תרגילי כוח – בישיבה או בעמידה, כאשר בזכות המבנה הייחודי שלו (ככלוב סגור), מובטח לכם אימון בטיחותי.

כל הסיבות לרכוש את כלוב הכושר הביתה

אז מה אתם יכולים לרכוש באמצעות כספכם וברכישה אחת בלבד? מתקן כושר, נוחות אדירה וחווית אימון:

  • הכלוב הוא אחד המתקנים המבוקשים ביותר בחדרי הכושר, וכך מוצאים עצמם מתאמנים נאלצים להמתין שיתפנה. עם רכישתו לביתכם, הכלוב לרשותכם בלבד (!). חווית אימון כבר אמרנו?
  • מתקן כושר שנמצא במרחק צעדים מהסלון והחדר השינה, מעלה משמעותית את הסיכוי שתתאמנו ותתמידו (והרי זו משאלתכם הגדולה)
  • הכניסה לחדר הכושר מותנית בתשלום חודשי קבוע. והכניסה לחדר הכושר הביתי? בתשלום חד פעמי המושקע ברכישת הכלוב המקצועי

כמתאמנים באימוני כוח, אתם יודעים היטב כי הכוח בידיים שלכם. ומה תוכלו לעשות עם הכוח הזה? בין היתר, להקדיש מקום ייעודי בחדר הכושר הביתי למתקן המאסיבי והיציב שיעניק לכם חווית אימון מעולה ויעילה. לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא כלוב כושר, אל תהססו לפנות – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →