לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

תרגילים שתוכלו לעשות עם כדור פיזיו 65

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
תרגילים שתוכלו לעשות עם כדור פיזיו 65
חשבתם שרק תלמידי בית הספר מבצעים אימון גופני באמצעות כדור? אז חשבתם. אנחנו ב-FITBANDER שמחים להציג בפניכם את אחד הכדורים השימושיים והיעילים ביותר, השמור לו מקום של כבוד בכל סטודיו: כדור הפיזיו. לטובת אלו ביניכם שלא ממש יודעים על מה ומי מדובר, הנה הסבר קצרצר: כדור פיזיו 65 הינו אביזר כושר, באמצעותו ניתן לבצע מגוון רחב של תרגילים התורמים לשיפור היציבה, גמישות ושיווי המשקל. על הכדור ניתן לשבת או לשכב ואפילו להישען עליו, כאשר יתרונו המרכזי הוא דווקא חוסר יציבותו.

מעלים את הרמה: תרגילים באמצעות כדורי הפיזיו

כפיפות הבטן, סקוואטים והרמת משקולות נכללים בתוכנית האימונים שלכם? באימון הבא תוכלו לבצע אותם באמצעות כדור הפיזיו, וכך לאתגר אותם ואתכם:

  • כפיפות בטן – שבו על כדור פיזיו 65 ורדו בהדרגה עד שתגיעו למצב שכיבה, תוך מתן תשומת לב לשיווי המשקל שלכם. שימו לב כי הגב אמור להיות על הכדור, בעוד הרגליים על הרצפה. למתקדמים: שלבו משקולת יד ובצעו את העליות (כיפוף הבטן) יחד איתה.
  • תרגילי ידיים – רגילים להרים משקולות בעודכם ישובים על ספת כושר? אתגרו את עצמכם והעתיקו את מקום מושבם לכדור הפיזיו. מאחר שהכדור אינו יציב ומצריך מכם לשמור על שיווי משקל / להפעיל שרירים לשמירה על היציבה, הרמת המשקולות הופכת מאתגרת יותר.
  • סקוואטים – הרימו את הכדור, הצמידו אותו לקיר והסתובבו כך שתהיו עם הגב אליו. במצב זה, הגב אמור להחזיק את הכדור ולהיות "דבוק" אליו. רדו לסקוואטים, כאשר עליכם להקפיד שהכדור יישאר צמוד לגבכם.

צ'ק ליסט לפני כל אימון באמצעות כדור פיזיו 65

לא משנה אם אתם צפויים להתאמן באימון הראשון או המאתיים שלכם, הרי שישנו צ'ק ליסט שיש להקפיד עליו לפני אימון עם כדור. המטרה: להבטיח מקסימום וחוויה ומינימום (כלומר, אפס!) תאונות מיותרת. מוכנים?

  • לטובת אלו ביניכם שנחשפים לכדור לראשונה, דעו כי המספר 65 מתאר ס"מ. ישנם כדורי פיזיו במספר גדלים נוספים: 55 ס"מ, 75 ס"מ ו-85 ס"מ, כאשר כושר הנשיאה של כולם הינו 150 ק"ג. הטיפ הראשון אם כן הוא להתאמן עם כדור המדויק לנתוניכם הפיסיים.
  • "הסכנה" הטמונה באימונים עם כדור הפיזיו היא עבודה עם כדור מחורר/לא מנופח. החשש כמובן הוא שתישבו על הכדור עם משקולת לדוגמא, ולפתע "תצנחו" לתוכו. לכן, לפני האימון, בדקו היטב כי הכדור תקין (לחיצה עליו עם הידיים בכמה אזורים שונים, תספיק).
  • כל עוד ניתנת לכם האפשרות, הניחו מסביב לכדור במקום בו אתם מתאמנים כריות/פופים. כך, במידה שתאבדו שיווי משקל, תנחתו על משטח רך.

אל תשכחו לרגע: הכדור בידיים שלכם! לפרטים נוספים אודות כדור פיזיו 65 ובכל שאלה נוספת על אביזרי הכושר המוצעים אצלנו, אל תהססו לפנות – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →