לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

יתרונות וחסרונות אימון עם קטלבלס

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
יתרונות וחסרונות אימון עם קטלבלס
הן עגולות, צבעוניות, מוצעות במספר משקלים ואין סטודיו שלא תמצאו אותן בו: משקולות הקטלבלס. מאחר שהקלקתם על הקישור ובחרתם ולהעמיק ביתרונות והחסרונות של משקולת היד הפופולארית, יתכן שטרם יצא לכם להתאמן איתה. אנחנו ב-FITBANDER ממליצים לכם בחום לאמץ אותה לתוכנית האימונים שלכם, והיתרונות שכבר נציג בפניכם יסבירו לכם היטב מדוע. אז איזה משקל אתם מרימים?

אימונים באמצעות קטלבלס – כל היתרונות הבולטים

אף פעם (אבל אף פעם!) לא מאוחר להתחיל להתאמן עם משקולות קטלבלס. נכון, ישנן בשוק משקולות נוספות, אך המשקולת המעוגלת עם ידית האחיזה הנוחה, מספקת חווית אימון ייחודית ויעילה (!). אז רגע לפני שאתם מניפים אותה או יורדים איתה לסקוואט, הכירו את שלושת יתרונותיה הבולטים:

  • גודל ומבנה המשקולת – במידה שחשבתם שמשקולות חייבות להיות בהכרח גדולות, כדאי שתחשבו שוב: קטלבל היא משקולת יד קומקפטית! לאלו ביניכם שמעוניינים במשקולת איכותית לאימונים בבית לדוגמא, אנו ממליצים בכם לרכוש דווקא אותה שכן היא לא תופסת מקום, וגם כשאינכם משתמשים בה היא מתפקדת כמעין "אקססורי" צבעוני.
  • עלות נוחה – רכישת משקולות מותנית בהשקעה כספית גבוהה? אז זהו, שלא תמיד. בהשוואה למשקולות אוניברסליות לדוגמא (המותאמות למכוני כושר או לאבזור חדר כושר ביתי), העלות של הקטלבל כמעט מגוחכת. אם ישנה משקולת שראויה לתואר "משקולת של כולם", הרי שהיא הקטלבל, בין היתר בזכות המחיר הנגיש המתאים לכל כיס.
  • משקולת אחת, מגוון תרגילים – שתיאורה כ"משקולת יד" לא יבלבל אתכם בטעות: עם הקטלבל תוכלו לבצע מגוון אדיר של תרגילים לקבוצות שרירים שונות – מהגב, דרך הבטן ועד הישבן.

האם למשקולת הקטלבלס ישנם חסרונות?

השימוש במילה "חסרונות" מעט מוגזם בהקשר של קטלבלס, אך חשוב בכל זאת שתיקחו בחשבון את ה"שורות הקטנות" הבאות:

  • בשונה ממשקולות אוניברסליות לדוגמא הכוללות 15 משקלים שונים, כל משקות קטלבל כוללת משקל אחד בלבד. כלומר, במידה שתרצו להתאמן עם משקלים שונים, יהיה עליכם לרכוש מספר משקולות. לדוגמא: 6,8 ו-12 קילו. החיסרון? ההוצאה הכספית והמקום הנדרש לאחסונן.
  • החזות הצבעונית של המשקולת לעתים גורמת לכך שלא לוקחים אותה ממש ברצינות. בסופו של דבר זו משקולת ועם משקולת צריך לדעת לעבוד. לפני שאתם מתאמנים, עליכם לרכוש את טכניקות העבודה הנדרשות, זאת במטרה להפחית לאפס את הסיכוי לזעזועים ופציעות.

"אוכל לרכוש משקולת אחת ולהתאמן רק איתה?"

לא, וזהו ההסבר: באימוני הכוח, המטרה היא לאתגר את הגוף ולהעלות בהדרגה את רמת הקושי של האימון. בין היתר, באמצעות עבודה עם משקלים שונים. לאחר תקופה מסוימת בה אתם מתאמנים עם משקולת של 8 ק"ג לדוגמא, המשקל ירגיש "קל" והתחושה תהיה שאינכם מתאמצים באימון.

זהו השלב בו מומלץ לרכוש משקולת חדשה לטובת אימון עם משקל מאתגר יותר. למידע אודות אביזרי הכושר של FITBANDER, התקשרו כעת – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →