לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

הכוח נמצא במקום אחד: בידיים שלכם! על שילוב כדור כוח בתוכנית אימונים

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
הכוח נמצא במקום אחד: בידיים שלכם! על שילוב כדור כוח בתוכנית אימונים
אתם ידועים בחיבתכם למשחקי כדור? כבר זמן רב שאתם משתוקקים לרענן מעט את תוכנית האימונים שלכם? אנחנו ב-FITBANDER שמחים להציג בפניכם אביזר MUST בכל בית וסטודיו אימונים: כדור כוח. שלא כמו אביזרי כושר אחרים, כדורי הכוח לא תופסים מקום ואף ניתן להתנייד איתם גם מחוץ לבית (הרי למה שלא תתאמנו עם כדור הכוח בפארק למשל?). לפניכם, דוגמאות לשילוב כדור הכוח בתוכנית האימונים שלכם, וגם מספר דגשים לאימון בטיחותי וחוויתי.

איך ניתן לשלב כדור כוח באימונים?

כדור הכוח הוא אביזר שניתן (ורצוי!) לשלב בשלל תרגילים – באימוני אירובי וכוח. לפניכם, מספר דוגמאות:

  • כפיפות בטן – מדובר על אחד התרגילים הפופולאריים, המככב (כמעט) בכל תוכנית אימונים. אז במקום להניח (שוב) את הידיים מאחורי הראש ולהתרומם כשאתם שכובים, החזיקו בידכם כדור כוח במשקל המדויק לכם. את הכדור יש להחזיק בשתי ידים וצמוד לאמצע הבטן.
  • סקוואטים – תרגיל פופולארי נוסף הוא הסקוואט (בעברית: כריעה), שאת דרגת הקושי שלו ניתן להעלות עם שילוב כדור כוח. בעודכם מבצעים את התנועה כלפי מטה הצמידו את הכדור לחזה, ועם העלייה בחזרה הרימו אותו כלפי מעלה.
  • מסירות – מתאמנים עם בן זוג, חבר או מאמן כושר אישי? את כדורי הכוח ניתן לשלב גם בתרגיל "מסירות" (כן, אותו משחק אהוב מהילדות). שלא כמו כדורי המשחק של הילדים, כדורי הכוח אינם "חלולים", אלא מאופיינים במשקל נאה.

זכרו: לכדור יש כוח, ולכן...

צבעם ומרקמם של כדורי הכוח משווה להם מראה נגיש ו"ידידותי". במבט חטוף הם נראים כמו עוד כדור משחק, אך חשוב לזכור כי הכדורים שוקלים לא מעט. מסיבה זו, אנו ממליצים בחום לטפח מודעות ולהקפיד על הדברים הבאים:

  • למרות שהסבירות שהטחת כדור הכוח ברצפה תשבור אריחים, לפני האימון איתם מומלץ "לרפד" את הרצפה בבית במזרני יוגה או פילאטיס.
  • גם כשאתם מתאמנים בבית, הקפידו להתאמן אך ורק עם נעלי ספורט (ולא יחפים חלילה). נפילת כדור השוקל 8 קילוגרמים על רגליים חשופות, אינה סימפטית.
  • במידה שאתם מתאמנים בבית, הרחיקו פריטים שבירים שונים (אגרטלים, נרות בזכוכית וכיוצא בזה), שכן פספוס קטן עם הכדור עלול להוביל לניפוצם.

"באילו משקלים מוצעים כדורי הכוח?"

מאיתנו ב-FITBANDER תוכלו לרכוש כדור כוח במגוון משקלים: 1 ק"ג, 2 ק"ג, 3 ק"ג, 4 ק"ג, 6 ק"ג ו-8 ק"ג. באופן טבעי, לכל מתאמן יומלץ לעבוד עם כדור במשקל אחר, זאת בהתאם למידת הכושר הגופני, החוזק הפיסי ומשקל הגוף. במידה שנתוני המתאמן משתנים (מה שבהחלט סביר שיקרה במהלך האימונים), מומלץ לשדרג את משקל הכדור.

כל הכדורים, בכל המשקלים, מגיעים עם תעודת אחריות של 24 חודשים! לקבלת פרטים נוספים אודות מגוון אביזרי הכושר שלנו, פנו אלינו כעת ונשמח לסייע – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →