לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

הדרך הנכונה (והיחידה) לאחסן משקולות בבית

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
הדרך הנכונה (והיחידה) לאחסן משקולות בבית
קבלו בהפתעה ובחיוך שלושה דברים שאנחנו יודעים עליכם: תוכנית האימונים שלכם כוללת אימוני כוח עם משקולות, אתם מתאמנים בבית ומשתוקקים לפתרון אחסון איכותי למשקולות שלכם.
אז לא, אין לנו כוחות על, אלא שאנחנו פשוט מבינים את צורכי המתאמנים ועונים עליהם עם מוצרים מעולים.
אנחנו ב-FITBANDER שמחים להציע לכם את המתקן שיעשה לכם סדר בבלאגן, ישפר את חוויית האימון שלכם וימנע מילדכם לשחק עם המשקולות שעל הרצפה: מעמד למשקולות יד.

מדוע שתשקיעו ברכישת מעמד למשקולות יד?

מתאמנים שבחרו להעתיק את אימוניהם ממכון הכושר לבית, השקיעו מחשבה וכסף ברכישת משקולות.
מאחר שאימון איכותי מותנה במשקולות איכותיות, אין ספק כי השקעה זו נבונה וראויה בהחלט.
עם זאת, האם אתם השקעתם מחשבה בשאלה הבאה: "איך אאחסן את המשקולות?".
בזמן שאתם מחייכים לעצמכם וחושבים על התשובה, דעו כי אף פעם לא מאוחר להתחדש במעמד שאנחנו ב-FITBANDER מציעים. אז מדוע שתשקיעו בו?

  • סדר וחיסכון במקום – במידה שאין ברשותכם מעמד למשקולות יד, יתכן שהן מפוזרות להן בפינות שונות בחדר, בתוך הארונות, מתחת לשולחן, ליד המגירה וכן הלאה. המעמד שאנו מציעים יעשה לכם סדר, ויאפשר לכם לרכז את כל המשקולות במקום אחד.
  • אימון נוח וחווייתי יותר – יתכן שתופתעו, אך ישנו קשר בין מעמד המשקולות ובין חוויית האימון שלכם. מאחר שכל המשקולות מסודרות על סטנד אחד, הן נגישות לכם וכך ניתן להחליפן בקלות תוך כדי אימון (לוקחים משקולת, מחזירים משקולת).
  • "משקולות הן לא משחק" – כשאתם מסתכלים סביבכם ברגע זה אתם רואים משקולות מפוזרות על הרצפה? במידה שיש לכם ילדים, דעו כי סידורן בצורה שכזו עלול להיות מסוכן. משקולת יד המונחת על הרצפה עשויה לעורר סקרנות, ואילו הסקרנות עלולה לגרום לילד להרים אותה (ואין לכם כל עניין בזה). אתם רק יכולים לתאר לעצמכם את ממדי הפגיעה מנפילת משקולת כבדה על רגלו של ילד. המעמד השומר את המשקולות על הגובה ולא על הרצפה, עשוי להפחית את "ההתעסקות" הבלתי רצויה בהן.
  • נראות מדליקה - מעמד המשקולות הוא מעין "סטנד תצוגה" שתורם לנראות השיקית של חדר הכושר הביתי שלכם. אלו ביניכם שרוצים VIBE של חדר כושר מקצועי בבית, לא יתאכזבו.

"כמה משקולות ניתן לאחסן בסטנד המשקולות?"

כידוע, משקולות היד המוצעות במשקלים שונים ובהתאם גודלן משתנה. מכאן, שמספר המשקולות האפשרי לאחסון יקבע בהתאם למשקולות הספציפיות שברשותכם.
בגדול, המתקן מותאם לאחסון עד 12 משקולות כאשר כושר האחסון שלו עד כ-300 קילוגרמים.

אז מתי אתם ארגנתם לאחרונה את חדר הכושר הביתי שלכם? אנחנו ב-FITBANDER מגיעים לעשות סדר בבלאגן עם מעמד למשקולות יד.
למידע נוסף, ייעוץ והמלצות על המוצרים שלנו – ממזרני אימון, דרך משקולות ועד אלפטיקל, התקשרו כעת ונשמח לסייע – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →