לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

לאן אתם ממהרים? עבודה נכונה עם אופני ספינינג

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
לאן אתם ממהרים? עבודה נכונה עם אופני ספינינג
אנחנו יודעים, אתם לא יכולים לחכות לפדל באימון הספינינג – הממריץ, המספק והמשתלם מאד קלורית! ובכל זאת, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, אנחנו ב-FITBANDER מתעקשים עבורכם על עבודה נכונה עם האופניים וחוויית רכיבה ואימון.
אולי תופתעו, אך את שני אלו תוכלו להבטיח עם רכישת אופני ספינינג.
אז שנפדל יחד אל עבר רכישה מוצלחת שתרכיב אתכם אל אימון ספינינג מוצלח?

עבודה נכונה מתחילה ברכישת אופני ספינינג נכונים

אתם משתוקקים לאימון יעיל, מספק ומשתלם? בראש ובראשונה, אתם צריכים אתכם אופניים "נכונים", שכן הם התנאי הבסיסי וההכרחי לעבודה נכונה.
אז מה חשוב להבטיח באופני הספינינג?
  • אופניים עם צג דיגיטלי – ישנם דגמי אופניים מתקדמים יותר ופחות. ואתם? ראויים לאלו המתקדמים ביותר! מאחר שאת אימון הספינינג אתם צפויים לבצע לבד בבית, חשוב שיהיה אתכם מישהו שירכב לצידכם. המישהו הזה הוא הצג הדיגיטלי שיספק לכם מידע אודות הביצועים שלכם: מהירות רכיבה, זמן רכיבה, המרחק שרכבתם והקלוריות ששרפתם.
  • מספר רמות קושי – רכיבה היא פעילות מתגמלת: ככל שתרכבו, כך תהיו עדים לשיפור בביצועיכם. כשהביצועים ישתפרו תרצו להעלות את רמת הקושי (שכן אין תכלית לאימון נטול אתגר), כך שחשוב שאופני הספינינג יכללו רמות קושי שונות.
  • כיסא נוח – בהנחה שכבר רכבתם על אופני ספינינג, אתם בטח כבר יודעים: האיבר שבעיקר קשה לו באימון הוא הישבן. מסיבה זו, יש לתת עדיפות לאופניים המאופיינים בכיסא המספק נוחות ויציבות במידה שווה.

יושבים? הטיפים שלנו לאימון ספינינג מושלם!

אנחנו מקווים שנוח לכם, כי בקרוב תישמע השריקה שתבשר על פתיחת אימון הספינינג. בשניות שנותרו עד לאימון, נחלוק אתכם 3 דגשים לאימון חווייתי ומועיל:

  • איכות חשובה ממהירות – ככל שמפדלים מהר יותר, כך רמת הקושי של האימון – עולה. אנחנו הראשונים להצביע "בעד" אימונים מאתגרים, אך לא במחיר של איכות הביצוע. זכרו תמיד כי בכל אימון כושר ומכל סוג – מהרמת משקולות ועד רכיבה על אופני ספינינג, איכות הביצוע חשובה מהכמות (במקרה זה: מהירות, מספר חזרות וכיוצא בזה). בשורה התחתונה: למדו תחילה את הטכניקה הבסיסית, יישמו ותרגלו אותה ורק אז הגבירו את הקצב.
  • לא מה אתם רוצים, אלא מה הגוף צריך – בתרחיש האידיאלי, הראש והגוף יהיו תמיד מסונכרנים. עם זאת, לעתים ישנה התנגשות בין מה שאתם רוצים ("אני רוצה לעשות היום אימון מטורף!"), ובין היכולות והצרכים של הגוף. הקשיבו לו - לפני ובמהלך האימון, והגיבו בהתאם (עם קיצור האימון, דרגת קושי מתונה יותר וכן הלאה).
  • שתו מים – ישנם לא מעט מתאמנים שנוקטים באסטרטגיית "שתייה בסיום האימון". מובן כי אין בה כל היגיון, קל וחומר שבאימון ספינינג שמזיעים במהלכו המון וכך מאבדים נוזלים. מביאים אתכם לאימון מוטיבציה ומגבת? אל תשכחו את הצלע השלילית בשילוש הקדוש: מים.

אז מהי תחנת היעד שלכם? עם אופני ספינינג של FITBANDER, אין יעד בלתי אפשרי! לייעוץ לפני רכישה או בכל שאלה נוספת, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →