לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

האביזרים שאתם צריכים עבור לג דיי מושלם!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
האביזרים שאתם צריכים עבור לג דיי מושלם
לכל מתאמן ישנה אסטרטגיית אימון ספציפית: ישנם אלו שבאימון אחד בוחרים להפעיל קבוצות שרירים שונות, וגם אלו שמקדישים אימון לאזור אחד ספציפי בגוף.
במידה שאתם נוטים יותר לגישת האימון השנייה, דעו כי אימון הרגליים הקרוב שלכם הולך להיות יעיל יותר, מגוון יותר וחווייתי יותר.
אנחנו ב-FITBANDER מציעים מגוון רחב של ציוד ואביזרי כושר, בין היתר גם כאלו שניתן להבטיח באמצעותם לג דיי מושלם. אז לאן אנחנו הולכים מכאן?

עושים צעד לקראתכם: אביזרים מעולים עבור LEG DAY

לא יודעים לאן ללכת ולפנות בדרך אל אימון הרגליים המושלם? הישארו היכן שאתם כעת.
לפניכם, מספר אביזרים המותאמים כולם לשילוב בבית (כן, גם כשישנה מגבלת מקום), כאשר את רובם אף תוכלו לנייד מחוץ לבית (כי למה שלא תיהנו מהאפשרות לבצע את אימון הרגליים שלכם מול הים?).

אז לאן הרגליים שלכם מובילות אתכם?

  • משקולות רגליים חשבתם שמשקולות מחזיקים בהכרח בידיים? אז חשבתם. משקולות הרגליים שלנו יעלו את רמת הקושי של כל תרגיל/אימון ויאתגרו אתכם. המשקולות מוצעות במספר משקלים: חצי קילו, קילו, שני קילו, שלושה קילו וארבעה קילו. רק דמיינו לעצמכם את תרגיל הכריעה כשרגליכם עטופות במשקולות רגל. טוב לדעת: את המשקולות האלו תוכלו לשים גם מסביב לידיים, וכך להעלות את רמת הקושי במגוון תרגילים נוספים. לדוגמא: כפיפות בטן, שכיבות סמיכה ועוד.
  • רצועות תואמות TRX אי אפשר לדבר על לג דיי מושלם מבלי לדבר על תרגילים כנגד משקל הגוף. אז להציג בפניכם את הרצועות תואמות ה-TRX זה אולי מיותר, אך להזכיר לכם כמה הן יעילות לאימוני רגליים – תמיד טוב. עם הרצועות ניתן לבצע מכרעים, סקוואטים, פתיחה וסגירה של הרגליים (כשהרגל בתוך הרצועה) והרשימה עוד ארוכה. טוב לדעת: רצועות אלו, באמצעותן ניתן להפעיל קבוצות שרירים רבות – מהידיים, דרך הבטן ועד הרגליים, הן ההוכחה שלא צריך יותר מאביזר בודד בכדי להתאמן.
  • אופני כושר היינו שואלים אתכם "לאן אתם ממהרים?", אך אנחנו יודעים את התשובה: לאימון הלג דיי שלכם! אז מאחר שאתם ממהרים, עלו על האופניים וכך תוכלו להגיע ליעד שלכם תוך זמן קצר. שרירי הרגליים מעורבים בכל אימון רכיבה ועם כל סוג אופניים שתבחרו, כאשר אצלנו ב-FITBANDER תמצאו מגוון אופניים: אופני ספינינג, אופני כושר ביתיים, סטפר עם ידיות ואפילו מיני אופני כושר. טוב לדעת: אתם בתקופה עמוסה ומבלים את מרבית שעות היום בעבודה? את דגמי המיני (סטפר ואופניים) תוכלו לשלב במשרד וכך לשמור על כושר.

ישנתם עמוק, התעוררתם כעת ואיבדתם לרגע תחושת זמן? דעו כי היום הוא Leg day!
אנחנו ב-FITBANDER נשמח להמליץ לכם על מגוון אביזרים מעולים שישדרגו את חוויית האימון שלכם ביום המוקדש כולו לרגליים. התקשרו כעת ונשמח לסייע – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →