לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

מתאמנים, הרימו: על חצי כלוב משקולות

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
על חצי כלוב משקולות
במקרה שהתאמנתם לאחרונה במכון כושר, לבטח ראיתם את זה שבחרנו "להעלות לבמה" ולהקדיש לו מספר מילים: חצי כלוב משקולות.
אם לא די בכך, סביר מאד שאף התאמנתם באמצעותו, כך שאתם מודעים לאיכויותיו והערך הרב שהוא מספק.
אז איך נשמעת לכם האסטרטגיה הבאה: רכישת אביזרי כושר מבית FITBANDER והעתקת האימונים מחדר הכושר לבית?

כל חדר כושר ביתי צריך חצי כלוב משקולות

לא משנה מהו גודלו של החדר בבית ומהו התקציב שלכם: אביזר הכושר המיועד לביצוע אימוני כוח, חייב להיכלל בשגרת האימונים הביתית שלכם.
אז מדוע מומלץ לשלב בחדר הכושר הביתי גם חצי כלוב משקולות?
  • תכנית אימונים מגוונת – בשונה מכלובים אחרים שנועדו לתחום ולהגביל, כלוב זה מעניק גמישות וחופש בחירה. מדובר על אביזר אחד שניתן לבצע באמצעותו מגוון רחב מאד (!) של תרגילים המפעילים קבוצות שרירים אחרות. הכלוב מזוהה בין היתר עם תרגיל הסקוואט (כריעה), אך באפשרותכם ליהנות עוד משפע תרגילים – מלחיצות החזה ועד Deadlift.
  • אחסון משקולות – חדר כושר ביתי צריך כלוב משקולות. וכלוב משקולות? זקוק למשקולות. השאלה הגדולה: מה עושים עם המשקולות בין האימונים? התשובה פשוטה: מאחסנים אותן בכלוב. המבנה הייחודי של הכלוב מאפשר אחסנה של משקולות "צלחת" וגם של מוטות אולימפיים.
  • חסכוני במקום – במקום לגדוש את חדר הכושר הביתי במספר אביזרים ומתקנים, תוכלו להסתפק במתקן כושר אחד שיסגור לכם את פינת אימוני הכוח.

 

להוטים לרכוש לביתכם את כלוב המשקולות? שימו לב:

שניה לפני שאתם רוכשים חצי כלוב משקולות, יש להבטיח כי הוא עומד בכל התנאים הבאים:
  • משקל – טוב לדעת: משקלו של הכלוב מעיד על יציבותו. ובפשטות? ככל שהוא שוקל יותר, כך הוא יציב יותר. דעו כי משקלו של חצי הכלוב שאנו מציעים כאן ב-FITBANDER הינו כ-58 קילוגרמים, כאשר כושר הנשיאה שלו כ-300 קילוגרמים
  • גובה – משקלו של הכלוב אמנם חשוב, אך לא רק הוא: ודאו כמה רמות גובה הוא כולל. הכלל: ככל שישנן יותר רמות, כך טוב יותר. וכלוב המשקולות שלנו? הוא כולל כ-15 (!) רמות שונות, לבחירתכם
  • אחריות – איכות הציוד ללא ספק חשובה, אך חשובה לא פחות חווית הרכישה והשירות. מבינים לאן אנו חותרים? תנו עדיפות לחנות המציעה לא רק כלוב משקולות איכותי, אלא גם תעודת אחריות התקפה לשנתיים.
  • התאמה לשימוש ביתי – בדקו והבטיחו מעל לכל ספק כי הכלוב מותאם לשימוש ביתי. אנו מדגישים זאת, שכן ישנן חנויות המתמחות אך ורק במכירת ציוד כושר למכונים גדולים. ומה הופך את הכלוב מתאים למתאמן הביתי? מידותיו.
אנחנו לא יודעים על מה מתבססת תוכנית אימוני הכוח שלכם, אך יודעים בוודאות כי היא תוכל להיות מגוונת, מספקת ויעילה יותר עם חצי כלוב משקולות בביתכם.
לפרטים נוספים אודות ציוד הכושר שלנו ב-FITBANDER, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →