לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

איך להקים חדר כושר בבית?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
איך להקים חדר כושר בבית?
אנחנו יודעים, השאלה המופיעה בכותרת יכולה להיות מבלבלת, ועוד עלולה לגרום לכם להפשיל שרוולים, לפנות זמן ביומן ולהיכנס למוד "תכנון חדר כושר". בפועל, התשובה לשאלה איך מקימים חדר כושר בבית היא לשבת בנחת מול המסך וללחוץ על "הזמן". ככה פשוט. לא מאמינים? אנחנו ב-FITBANDER השקענו רבות בתכנון מספר ערכות חדרי כושר ביתיים, כך שאינכם צריכים לעשות דבר מלבד להזמין ולהמתין בציפייה לאביזרים שיגיעו עד אליכם.

איך לבחור ערכת חדר כושר מושלמת לבית?

עם לחיצה על הקישור "חדר הכושר הביתי" כאן באתר שלנו, יוצגו בפניכם כל ערכות חדרי הכושר שהרכבנו עבורכם. לפני שאתם מתפנים לבדיקה והשוואה בין הערכות השונות, דעו במה הן נבדלות זו מזו:
  • מידת האבזור – כל אחת מהערכות מאופיינת בהיקף אבזור שונה. כלומר, ישנן ערכות עשירות ומלאות, לצד ערכות הכוללות מספר מועט של אביזרים. אז איך בוחרים? לפי שני דברים בלבד: גודל החדר בבית + הצרכים האישיים שלכם.
  • תקופת האחריות – כל הערכות שלנו מגיעות עם תעודת אחריות. עם זאת, תוקף האחריות של כל ערכה שונה. לדוגמא: דגם ירין מגיע עם אחריות לשנתיים, בעוד דגם ליאור עם אחריות לשלוש שנים.
  • המחיר – כל אחת מהערכות מתומחרת בעלות שונה, כאשר במחיר מגולמים מידת האבזור ותקופת האחריות. אז כמה עולה חדר כושר בבית? לא נלאה אתכם בהסברים מיותרים, אלא פשוט נפנה אתכם להתרשם מהמחירון ולהבין: הקמת חדר כושר ביתי נוחה וכלכלית!

שלוש סיבות מעולות להקים חדר כושר בבית

אחרי שהבנתם "איך" להקים סטודיו כושר בבית, נתפנה להעמקה ב"למה" בכלל כדאי להעתיק את האימונים מסטודיו מסחרי לסטודיו ביתי:
  • נוחות – ב-2022 אתם יכולים לעבוד מהבית, הקניות מהסופר מגיעות עד הבית וגם ניתן להתאמן מהבית! חווית אימון מעוצבת גם על ידי נוחות ותנאי האימון, ואנחנו לא יכולים לחשוב על חלל אימונים נוח יותר מהבית. חדר כושר בבית יחסוך מכם את אתגר היציאה מהבית, נסיעה בכבישים ועמידה בפקקים. כשאתם רוצים להתאמן? פשוט פסעו אל עבר החדר הסמוך והתאמנו (אנחנו יודעים, רק המחשבה על מודל אימונים שכזה גורמת לכם לרצות להתאמן)
  • חיסכון – עובדה: שמירה על כושר עולה כסף. עם זאת, את מאות השקלים שאתם משלמים בכל חודש למכונים או מאמנים אישיים, תוכלו לחסוך ולהשקיע בהקמת חדר כושר ביתי. חשבו על זה כך: מנוי ממוצע לחדר כושר עולה כ-2400 שקלים בשנה (כ-200 שקלים לחודש). והקמת חדר כושר בבית? יכולה לעלות חצי!
  • ציוד בבעלותכם – וזה לא הכל! הכסף שלכם יכול לקנות לא רק אימונים (כמו שקורה עם מנויים בחדרי כושר לדוגמא), אלא גם ציוד כושר שנשאר בבעלותכם.

עם הקמת חדר כושר בבית, קל לשמור על כושר! לפרטים נוספים, ייעוץ ותכנון חדר כושר ביתי בהתאמה אישית, פנו אלינו  בטלפון – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →