לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

ממה מורכב חדר כושר מושלם לבית?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
ממה מורכב חדר כושר מושלם לבית?
עובדה: להתפשר על פחות ממושלם זה לבחור בבינוני. עובדה נוספת: אנחנו ב-FITBANDER מחויבים לכם ובחרנו עבורכם את הטוב ביותר! אז ממה מורכב חדר כושר מושלם לבית, אילו אפשרויות פתוחות בפניכם ומהם שלושת השלבים לתכנון חדר כושר ביתי? כל התשובות לכל השאלות, כאן לפניכם.

האם יש כזה דבר חדר כושר ביתי מושלם?

התשובה היא שכן, אך שימו לב: אין מוצר מדף כזה "חדר כושר מושלם!", אלא שישנם אביזרים ספציפיים המתאימים לכם, ובחירה בהם תהפוך חדר הכושר הביתי שלכם למושלם. ואיך מגיעים לשלמות הזאת? באחת משתי הדרכים:
  • רכישת ערכה מוכנה ממגוון הערכות שהרכבנו עבורכם. טיפ: העמיקו במפרט המלא של כל ערכה ובדקו מה היא כוללת. רק ערכה שעונה על הצרכים המלאים שלכם ראויה לתואר "מושלמת"
  • לא מצאתם ערכה מדויקת? אנחנו נבנה אותה עבורכם! הגדירו לנו את התקציב שלכם, ספרו לנו מהם האימונים המועדפים עליכם ונתכנן עבורכם חדר כושר ביתי מושלם!

הצעה: תכננו את חדר הכושר הביתי על בסיס שלושה סוגי אביזרים: מכשירי כושר אירוביים, ציוד כושר לביצוע תרגילי כוח ואביזרים משלימים כדוגמת מזרן יוגה. השילוש הזה מבטיח תוכנית אימונים מגוונת ומקיפה.

לפני שמתאמנים, מתכננים: צ'ק ליסט עבור הקמת חדר כושר מושלם לבית

זורם בגופכם אדרנלין רק עצם המחשבה על חדר כושר ביתי? מדמיינים את רכיבתכם על אופני הספינינג ולא יכולים לחכות לחנוך את סט המשקולות? אין עוד מישהו שמבין אותנו יותר מכם! ובכל זאת, חווית אימונים מופלאה מותנית בתכנון מקדים. מאיתנו ב-FITBANDER אליכם:

הצ'ק הליסט שכדאי לעבוד בצמוד אליו עם הקמת חדר כושר מושלם לבית:
  • תקציב עבור הפרויקט – הקמת חדר כושר בבית היא פרויקט הדורש בתכנון וניהול. ולכן, אנו ממליצים בחום (!) להגדיר תקציב לפני שמתפנים ליתר הדברים. מובן כי תקציב הינו דבר אישי הנקבע בהתאם לשיקולים אישיים, אך יש לנו טיפ נחמד אליכם שיסייע לכם להגדירו: בדקו כמה כסף אתם מוציאים בשנה על כושר. לדוגמא: 150 שקלים בחודש (ובשנה: 1800 שקלים). זהו התקציב הבסיסי שיהיה כדאי להשקיע, כאשר כבר נאמר לכם שתוכלו להקים בבית חדר כושר בהרבה פחות.
  • מדידות בחדר – פינוי חדר בבית לטובת הפיכתו לחדר כושר, אינו מספיק (אם כי מדובר על שלב הכרחי כמובן). לאחר שאתם מייעדים חדר בבית ולפני שאתם מפנים אותו מתכולתו, מדדו אותו כך שתהיו מודעים למגבלותיו ולמקום העומד לרשותכם.
  • הזמנת ציוד – והנה, הגעתם לשלב המהנה והמספק ביותר: בחירת הציוד והזמנתו! טיפ מאיתנו: בדקו את מידותיהם של האביזרים שאתם מעוניינים לרכוש. לדוגמא: מידותיה של ספת הכושר או כלוב המשקולות. טוב לדעת: המון מהאביזרים שאנו מציעים מתקפלים.

זקוקים להכוונה, רוצים המלצה על ערכה או שנבנה עבורכם חדר כושר מושלם לבית בהתאמה אישית? התקשרו לטלפון – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →