לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

אילו מכשירי כושר אירוביים כדאי לקנות הביתה?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
אילו מכשירי כושר אירוביים כדאי לקנות הביתה?
ברגע שאתם מקיצים בבוקר אתם מבטיחים לעצמכם: "זהו! היום אני לא מוותר לעצמי ויוצא להתאמן בערב". ואז, כשמגיע הערב, הדבר היחיד שאתם יכולים לחשוב עליו הוא מנוחה? רק למקרה שאתם מלקים את עצמכם בכל פעם מחדש ומרגישים רע, דעו כי לא רק שאתם לא לבד, אלא גם שהוויתור העצמי מובן לנו.
שלא תבינו אותנו לא נכון: אין בכוונתנו לעודד אתכם להזניח את האימונים, אלא רק להציע לכם גישה שונה וחלל אימונים אחר: אימון עצמאי בבית שלכם! ואיך עושים את זה? עם FITBANDER! אז שניה לפני שאתם יוצאים מהלופ ונכנסים למוד כושר, הכירו מכשירי כושר אירוביים שיכניסו אתכם לקצב ויעצימו את חוויית האימון שלכם.

באילו מכשירי כושר אירוביים כדאי לאבזר את חדר הכושר הביתי?

במידה שכבר יצא לכם להציץ בסקשן "אימון אירובי" כאן באתר, אתם בטח מבינים שישנם המון אביזרים ראויים. והבחירה במספר אביזרים? לא ממש פשוטה. בדיוק בגלל זה, בחרנו להציג בפניכם מספר אביזרים מעולים בתקציבים שונים. אז באמצעות אילו אביזרים אתם תבצעו את האימון האירובי הבא שלכם?
  • חבל קפיצה מה אם היו אומרים לכם שקפיצה במקום תשתלם לכם מאד קלוריות? תנו לנו לנחש: הייתם קופצים. אז לקפוץ במקום כך סתם זו אפשרות, אך אפשרות טובה הרבה יותר היא לקפץ באמצעות דלגית. הדגם שאנו מציעים סופר לכם קפיצות, את משך האימון ואת סך הקלוריות ששרפתם. ובקיצור? יש סיבה טובה לקפוץ!
  • מיני סטפר ישנה המלצה שהיא בגדר קונצנזוס שלבטח הגיעה גם לאוזניכם: לעלות ולרדת במדרגות ולא באמצעות המעלית. אנחנו כמובן לא מצפים מכם לבצע אימון מדרגות בחדר מדרגות אמיתי, אך ממליצים לכם בחום להתחדש במיני סטפר. מקמו אותו בסלון, בחדר העבודה ואפילו במשרד, ועלו ורדו להנאתכם.
  • אופני כושר לא חשבתם שנמליץ לכם על מכשירי כושר אירוביים מבלי להזכיר אופניים, נכון? האופניים עליהם אנו מדברים מותאמים לרכיבה בחללים פנימיים, כך שתוכלו לרכב עליהם בכל מזג אוויר - בחורף הסוער ובקיץ השרבי. שימו לב כי מוצעים אצלנו מגוון דגמים – מאופניים מתקפלים, דרך אופני ספינינג ועד אופניים עם משענת.

אימונים ביתיים: חוסכים, מתאמנים ונהנים!

עייפתם מלשלם אלפי שקלים בשנה למכוני הכושר, ועייפתם עוד יותר להבין כי ההשקעה הכספית לא בהכרח מייצרת מוטיבציה ומניבה תוצאות? ב-FITBANDER נשמח לתכנן אתכם מאפס חדר כושר ביתי ההולם את דפוסי האימון, הצרכים, מגבלת המקום והתקציב האישי שלכם. אימון ביתי חוסך כסף, מחדיר מוטיבציה להתאמן ומבטיח חווית אימון משודרגת-נוחה. ובקיצור? אין סיבה שלא לבחור בו.

לצאת מהבית בשביל להתאמן? ב-2022 מתאמנים מהבית! לפרטים נוספים בנושא מכשירי כושר אירוביים, אביזרים לתרגילי כוח וערכות חדרי הכושר המוכנות שלנו, התקשרו כעת ונשמח לנדב לכם אותם – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →