לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

מהו ציוד הספורט המוביל לחדר כושר ביתי

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
מהו ציוד הספורט המוביל לחדר כושר ביתי

כמה מאיתנו עדיין משלמים דמי מנוי עבור חדר כושר שלא ביקרנו בו כבר חודשים? אולי הגיע הזמן להשקיע את הכסף בציוד הכושר הביתי? אל תחשבו שמדובר כאן בהשקעה מסיבית של כסף. בעזרת מספר פריטים, תוכלו ליהנות בביתכם מאימונים מלאים ומהנים.

אז מהו ציוד הספורט המוביל לחדר כושר ביתי?

קטלבלס

בתחום של בניית השריר, יש מעט מאוד דברים שקטלבל הצנוע לא יכול לעשות. מהדד ליפט, סקוואט, ועד לסווינג - תרגילים עם קטלבלס הם הכלי האולטימטיבי לשריפת שומן ובניית מסת השריר.

יש מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​רכישת קטלבלס. החשוב ביותר הוא בחירת משקל מתאים שיאפשר לכם לבצע את מירב התרגילים. אופציה נוספת היא לרכוש משקולת קטלבל אוניברסלית, או סט שלם.

גומיות התנגדות

אחד מהחלקים היעילים ביותר של ציוד האימון הביתי היא גומיית ההתנגדות הצנועה והזולה, אך בעלת השפעה גבוהה. לא רק ששימוש בגומיות מגוון את האימון שלכם, אלא שהוא שומר על השרירים במתח מתמיד לאורך כל טווח התנועה, עוזר לשפר את איכות החזרות, לאמן קבוצות שרירים קטנות יותר, ולחטב אותן. יש כמה סוגים שונים של גומיות התנגדות לבחירה. 

ספה/ כיסא כושר

אין חדר כושר ביתי שלם בלי ספת כושר. אם התקציב מאפשר זאת, אנו ממליצים להשקיע בספת כושר מקצועית ומתכווננת, שכן ניתן להתאים את השיפוע שלהן ולהתמקד באימון קבוצות שרירים שונות. 

סטפר

מדובר באימון אירובי יעיל בעזרתו שורפים קלוריות, מפתחים סיבולת, מערכת הלב וכלי הדם ומשפרים את מערכת הנשימה. כדי להשיג תוצאה, מומלץ להתאמן מספר פעמים בשבוע, תוך הגברת העומס בהדרגה. אימונים עם סטפר מתאימים לספורטאים בכל רמות הכושר. בחלק מהדגמים אפשר להוסיף גומיות התנגדות להגברת העומס.

כדור פיזיו

שימוש בכדור פיזיו מפעיל את השרירים המייצבים ועוזר להתחבר למרכז הכובד. המשטח הבלתי יציב של הכדור מעסיק את שרירי הליבה כדי להפעיל מאמץ נוסף בשמירה על איזון הגוף בזמן האימון. ההגבהה של הכדור מאפשרת לבצע טווח רחב יותר של תנועה ולערב קבוצות שרירים רבות יותר, מאשר במהלך אימון על משטח שטוח.

מזרן אימון

מזרן אימון שימושי לא רק ליוגה ופילאטיס. הוא אידיאלי עבור תרגילים המבוצעים בשכיבה או בישיבה על הרצפה. הציוד מפחית את העומס על הברכיים, המרפקים והגב, שומר על חום הגוף ומונע החלקה של הידיים ורגליים בזמן פעילות גופנית אינטנסיבית.

מתקן מתח לקיר

באמצעות מתקן מתח אפשר לבצע לא רק תרגילי תלייה ועליות מתח בסיסיים, אלא גם תרגילים רבים אחרים. ניתן גם לחבר רצועות TRX ואז מספר התרגילים הזמין בבית הופך לכמעט בלתי מוגבל. 

אנחנו מקווים שהצלחנו לענות על השאלה מהו ציוד הספורט המוביל לחדר כושר ביתי? תגלשו באתר שלנו, תרכשו ציוד מתאים ותתחילו להתאמן!



← לפוסט הקודם פוסט הבא →