לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

סטפר עם ידיות: דרך מהנה ויעילה לחיטוב פלג הגוף העליון והתחתון

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
סטפר עם ידיות: דרך מהנה ויעילה לחיטוב פלג הגוף העליון והתחתון

אם כבר התנסיתם בעבודה עם מיני סטפר, אז אתם יודעים עד כמה אימון זה יכול להיות יעיל. מיני סטפר היא דרך מהנה וקומפקטית לאתגר את הלב, הריאות ופלג הגוף התחתון ולהגביר את רמת הכושר שלכם. עכשיו דמיינו מה אפשר לעשות באמצעות סטפר עם ידיות!

האם ידעתם שאם תרכשו סטפר עם ידיות, תוכלו להשתמש בהן כדי לחזק את פלג הגוף העליון והליבה שלכם ולקבל במקביל חוויית אימון גוף מלא.

בואו ונבדוק האם אכן סטפר עם ידיות זו דרך מהנה ויעילה לחיטוב פלג הגוף העליון והתחתון

סטפר עם ידיות מאפשר להשלים מגוון רחב של תרגילים המתמקדים בקבוצות שרירים שונות. ידיות הן כלי נהדר שיעזור להגביר את כוח הגוף והביצועים הכוללים שלכם. כאשר מחוברים לסטפר, הידיות עוזרות לכוון ולחזק את פלג הגוף העליון והליבה במקביל לפלג הגוף התחתון ולמערכת הלב וכלי הדם.

בנוסף בסטפר עם ידיות, תוכלו לחבר זוג גומיות התנגדות ובכך תוכלו לא רק לעבוד על פלג הגוף העליון, אלא גם להעצים עוד יותר פעילות אירובית.

דגשים חשובים לעבודה עם סטפר עם ידיות

  • שמרו על תנוחה נכונה על הסטפר שלכם. התמקדו תמיד בשמירה על שרירי ליבה חזקים, יציבה זקופה כדי להגן על עמוד השדרה וטווח תנועה מבוקר. כל עוד תשמרו על הנקודות האלו במהלך האימון, תקבלו אימון בטוח, מהנה ויעיל.
  • שלטו בטווח התנועה שלכם. משכו את רצועות ההתנגדות רק ככל שאתם מרגישים בנוח ובשליטה. במידת הצורך תקטינו את טווח התנועה של תרגיל מסוים כדי להחזיר אליכם את השליטה.
  • אתם חייבים להודות, לא תמיד קל למצוא זמן ללכת לחדר כושר. אבל כבר אין צורך להרגיש אשמה מכיוון שאתם יכולים להתאמן בבית וזאת הודות למכשיר כושר קטן ויעיל שישמור על הכושר כל השנה.
  • תוכלו לשבץ את האימון על סטפר עם ידיות לתוך האימונים הרגילים שלכם ולקבל אתגר נוסף, או תתמקדו רק בתרגילים עם המכשיר.
  • מומלץ לבצע 2 -3 סטים של 10 -15 חזרות מכל תרגיל. קחו את הזמן, תוך התמקדות בשליטה בכל חזרה. 
  • שמירה על כושר היא חיונית וזה לא משנה איפה אתם עושה את זה, כל עוד אתם משקיעים באימון. סטפר עם ידיות מצויין במידה ואתם מעוניינים להיכנס לכושר ואין לכם זמן לאימונים ארוכים מחוץ לבית.

בין אם אתם מתחילים את מסע הכושר שלכם, מחפשים לשמור על כושר או לרדת במשקל, סטפר עם ידיות הינה דרך מהנה, בטוחה ויעילה לחיטוב פלג הגוף העליון והתחתון. תרכשו את המכשיר הקומפקטי הזה באתר שלנו ותוכלו להפיק את המרב כבר מהאימון הראשון. מעוניינים לקבל מידע נוסף או להתייעץ – צרו קשר.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →