לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

רצועות TRX: כלי האימון האולטימטיבי לאימוני גוף מלא

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
רצועות TRX: כלי האימון האולטימטיבי לאימוני גוף מלא

רצועות TRX נמצאות בכל מקום, מחדרי הכושר ועד סטודיו בוטיק. בואו ונבדוק מה הפך אותן לפופולריות כל כך, ולמה רצועות TRX הן כלי האימון האולטימטיבי לאימוני גוף מלא.

מהן רצועות TRX?

רצועות TRX ((Total body Resistance eXercise הן רצועות התלויות מלמעלה ומאפשרות לבצע אימון בתלת מימד, תוך עבודה נגד כוח הכבידה באמצעות משקל הגוף שלכם כמנוף או כצורת התנגדות השעיה. האימון עוזר לבנות שרירים ולהתחזק ללא צורך במשקולת.

מה הן הסיבות שהופכות רצועות TRX לכלי האימון האולטימטיבי לאימוני גוף מלא?

רצועות TRX מספקות הזדמנות לעבוד על כל הגוף, לשפר סיבולת, כוח, יציבות וקואורדינציה.

רצועות TRX מקדמות כושר פונקציונלי

אופי ההסתמכות של רצועות TRX על משקל הגוף מבטיח שהתנועות שאתם מבצעים טבעיות לגוף, דבר הנותן אפשרות לעבוד על "כושר פונקציונלי", כלומר תנועות שבהן משתמשים בחיי היומיום. הצורך לייצב את הגוף בתלת מימד דורש יותר הפעלת שרירי ליבה מאשר אימון משקולות מסורתי, ומוסיף רמה של אימון פונקציונלי לכל תרגיל.

רצועות TRX מציעות אימונים מגוונים

רצועות TRX הן דרך מצוינת להוסיף גיוון לאימון ולהציג לגוף אתגרים וגירויים שונים. תמיד תוכלו למצוא סוג אימון שמתאים למצב הרוח שלכם, למטרות האימון, להעדפות ולצרכים הלוגיסטיים. רצועות TRX מאפשרות לעבוד על אירובי, כוח, יציבות וקואורדינציה עבור כל הגוף ללא כל ציוד נוסף. כמו ניתן לבצע תרגילי זריזות כדי להניע את הדופק או להאט אותו בעזרת תרגילי משקל גוף מבוקרים למיקוד כוח.

רצועות TRX מאפשרות אימון בכל מקום

רצועות TRX ידידותיות מאוד לנסיעות. לא תצטרכו לדאוג איך לשלב את האימון שלכם בטיול או בנסיעת עסקים הבאה שלכם. תוכלו להביא את רצועות ה-TRX  לכל מקום אליו תגיעו. עם אביזר זה, חדר כושר הפרטי שלכם יהיה תמיד אתכם בתא המטען של הרכב.

רצועות TRX קלות לתקנה

הרצועות קלות להתקנה בכל מקום. כל מה צריך היא נקודת עוגן וקרקע שטוחה. אם אתם מתקינים אותן באופן קבוע בחדר הכושר הביתי שלכם, תוכלו להשתמש בציוד המצורף כדי לעגן את רצועות ה-TRX  לתקרה או בראש קיר גבוה. אם אתם מחפשים משהו זמני, תוכלו לעגן את הרצועות מעל כל דלת על ידי החלקת העוגן מעל הדלת וסגירתה. משקל הגוף שלכם ישמור על הדלת סגורה ויאפשר להשתמש ברצועות בביטחון מלא. 

רצועות TRX מתאימות לכולם

אימון TRX יכול להיות מהנה ויעיל ביותר ומתאים לכל רמת כושר. על ידי שינוי זווית הגוף, ניתן לשנות באופן מיידי את העומס או הקושי של התרגיל.  

כפי שראיתם רצועות TRX מהוות כלי אימון אולטימטיבי לאימוני גוף מלא ויכולות לחולל מהפכה באימוני משקל גוף. תזמינו עוד היום סט רצועות TRX ותתחילו ליהנות מאימון אפקטיבי ומגוון בלי לצאת מהבית.



← לפוסט הקודם פוסט הבא →