לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

מכון כושר, מאמן אישי או אימון עצמאי? עושים סדר!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
מכון כושר, מאמן אישי או אימון עצמאי? עושים סדר!
אז עם מי והיכן אתם מעדיפים לרוץ למרחקים, להרים משקולות ולכבוש יעדים: במכוני הכושר, עם מאמן אישי צמוד או לגמרי לבד בביתכם? אתם רוצים להיכנס לכושר אך "יוצאים מדעתכם" משפע האפשרויות? בואו נעשה סדר.

מכון כושר: מגוון רחב של אימונים אל מול הקושי להתמיד

בישראל של 2022, אין עיר בישראל שאין בה מכוני כושר (כן, ברבים). תמורת דמי מנוי חודשיים, ניתנת לכם הזכות להגיע ולהתאמן מספר בלתי מוגבל של פעמים.

  • יתרון מרכזי: מכוני הכושר מאובזרים בסטנדרט הגבוה ביותר, כך שניתנת לכם האפשרות ליהנות מתוכנית אימונים מגוונת.
  • חיסרון מרכזי: על מנת ליהנות מהשפע והמגוון שמכוני הכושר מציעים, עליכם להגיע אליהם. אנשים רבים מתקשים לצאת מביתם למכון לאחר יום עבודה ארוך, וכך המנוי המבטיח הופך פעמים רבות מנוי רדום.
  • עלות משוערת: בין 100-300 שקלים לחודש, תלוי סוג המנוי (חדר כושר / חדר כושר + חוגים / חדר כושר + חוגים + בריכת שחייה).

מאמן אישי: ערמות של מוטיבציה (שעולות המון (!) כסף)

אתם לא אנשים של חדר כושר וגם אימוני קבוצה לא מלהיבים אתכם? יתכן שמודל האימונים המתאים לכם הוא אימון אישי אחד על אחד. אימונים אישיים ניתן לבצע בבית המאמן, בסטודיו, בביתכם או תחת כיפת השמיים. ולמה זה כדאי? משום שתוכנית האימונים נתפרת למידותיכם ומטרותיכם באופן אישי!
  • יתרון מרכזי: מאמן אישי הוא גם מנטור! המאמנים האישיים יעניקו ערך רב בעיקר לאלו ביניכם שזקוקים למישהו הזה שידחוף וידרבן אותם, שיציק להם ("אין כזה דבר, קובעים אימון השבוע!") ויציף אותם בכמויות אינסופיות של מוטיבציה.
  • חיסרון מרכזי: העלות הגבוהה, שפעמים רבות גורמת למתאמנים להשהות / להפסיק את האימונים. מה שעלול לקרות הוא שהעבודה הקשה תרד לטמיון, ובתוך זמן קצר הם ישובו לנקודת ההתחלה.
  • עלות משוערת: בין 80-150 שקלים לאימון בודד.

אימון עצמי: יתרון כלכלי וגמישות אדירה

בסופו של דבר, מה שאתם בעיקר צריכים בשביל להתאמן הוא כוח רצון, זמן וציוד כושר מתאים. מכאן, שגם אתם תוכלו להתאמן לבד – בבית!
יתרון מרכזי: אימון מותנה ביציאה מהבית? לא כשיש ברשותכם ציוד כושר המותאם לאימונים ביתיים. שואפים למקסימום יעילות, חיסכון בזמן וכסף וחוויית אימון? האימון הביתי הוא המתאים לכם ביותר.
חיסרון מרכזי: היעדר המסגרת. אימון עצמאי מחייב אתכם במשמעת עצמית גבוהה. אחרת? זה לא ילך.
עלות משוערת: יש לכם גמישות מלאה בכל הקשור להיקף ההשקעה. אבזור חדר כושר ביתי יכול להסתכם ב-250 שקלים, 500 שקלים, 1000 שקלים וגם יותר. איך שלא יהיה, הכסף מושקע במוצרי כושר שלכם (!) שתוכלו ליהנות מהם ללא הגבלה!

אנחנו ב-FITBANDER מציעים מגוון אביזרי כושר במחירים נוחים. לפרטים נוספים או ייעוץ מקצועי, אל תהססו לפנות – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →