לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

אזהרת קפיצת הלם לפניכם: 4 מיתוסים נפוצים על חבלי קפיצה

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
אזהרת קפיצת הלם לפניכם: 4 מיתוסים נפוצים על חבלי קפיצה
מתי בפעם האחרונה הרגשתם את הקלוריות נוטפות מכם? במידה שאתם לא מצליחים להיזכר, יתכן שכבר המון זמן לא קפצתם עם דלגית. והסיבה? ככל הנראה שלל מיתוסים שהרחיקו אתכם מאחד מאביזרי הכושר היעילים, הזולים והחוויתים ביותר! הידעתם? באימון של 60 דקות בלבד תוכלו לשרוף (שימו לב!) כ-1000 (!) קלוריות. קופצים כעת במקום מהתרגשות? חכו שננפץ עבורכם את המיתוסים הבאים על חבלי הקפיצה.

1."אימון בחבל קפיצה? לילדים ולנשים"

גם במידה שאינכם מאמינים בהצמדת תוויות, יתכן שאתם חוטאים בה לעתים (ומבלי שאתם כלל מודעים לכך!). ואכן, ישנם מתאמנים (כן, בעיקר הגברים שבחבורה), שמאמינים כי אימון באמצעות דלגית מתאים בעיקר לנשים ולילדים. האמנם? אימון באמצעות חבל קפיצה הינו אימון אירובי לכל דבר ועניין, ומכאן שלאף קבוצה אין בעלות עליו – הוא שייך ומתאים לכולם!


2."אני לא מאלו שיספרו עכשיו קפיצות בלב"

המטרה באימוני הדלגית היא לצבור כמה שיותר קפיצות בכמה שפחות זמן. באימון מסוג זה, כמו באימונים אחרים, נדרשים ריכוז ומיקוד גבוהים. אנו מציינים זאת, שכן מתאמנים רבים לא ממש מתלהבים מספירת קפיצות מהחשש שזו תפגע ברמת הביצוע. עם זאת, מי אמר שאימון בדלגית מותנה בספירת הקפיצות? אנחנו ב-FITBANDER שמחים להציע לכם דלגית מקצועית שתספור אותן עבורכם. ואם זה לא מספיק לכם, על הצג האלקטרוני יוצגו בפניכם גם נתונים נוספים כדוגמת סך הקלוריות ששרפתם וזמן האימון.

3."חבלי קפיצה מתאימים רק לאימון בשטח פתוח"

אולי תופתעו, אך כן – זהו אך ורק מיתוס! אז בואו נשים את הקלפים על השולחן: אימון באמצעות דלגית בחלל סגור רחוק מלהיות נוח ואידיאלי, קל וחומר שבחללים צפופים שהתקרה בהם נמוכה. בדיוק בגלל זה, חבל קפיצה מקצועי שמוצע אצלנו כולל שני מצבי אימון שונים:
  • חבל קפיצה רגיל
  • חבל קפיצה מקוצר

מתאמנים בחוף הים, במרפסת או בפארק? קפצו להנאתכם עם החבל הרגיל. רוצים להתאמן בסלון הקטן והאינטימי? חבל הקפיצה המקוצר יעשה את העבודה. האפקט? זהה.

4."יש ברשותי חבל רגיל והוא עושה את העבודה"

כמוכם, גם אנחנו שמענו על אנשים המתאמנים באמצעות חבל יוטה. מיותר לציין כי ישנם פערים אדירים (!) בין החבלים ה"מאולתרים" ובין הדלגיות המקצועיות. הפער המשמעותי ביותר? שלא כמו בחבלי היוטה, בחבלים המקצועיים קיימת האופציה לתוכניות אימון מובנות:
  • אופציה אחת היא להגדיר את מספר הקפיצות שתרצו באימון. לדוגמא: 120 קפיצות. בעת שתגיעו ליעד שהגדרתם לעצמכם, תקבלו התראה (מנוחה קצרה וקדימה לסט הבא!)
  • אופציה שניה היא להגדיר משבצת זמן (לדוגמא: 2 דקות), כאשר מטרתכם היא לקפוץ כמה שיותר קפיצות
  • הודות לתוכניות האימונים המובנות, תוכלו לעקוב אחר קצב התקדמותכם ולאתגר את עצמכם מאימון לאימון

את המיתוסים? ניפצנו עבורכם. והקפיצות בחבל? הן כבר באחריותכם! לפרטים נוספים אודות הדלגיות המקצועיות שלנו ב-FITBANDER, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →