לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

הקשב שלכם כולו באימון? יתכן שזהו מקור הקושי שלכם

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
הקשב שלכם כולו באימון? יתכן שזהו מקור הקושי שלכם
אם היינו שואלים אתכם: "כמה פעמים ביום דעתכם מוסחת?", יתכן שתשובתכם הייתה: "יותר מדי פעמים". כמו כן, סביר להניח שאם הייתם מתבקשים למנות גורם מסיח עיקרי, הייתם בוחרים ללא ספק במסך - הטלוויזיה, המחשב או הסמרטפון.

כפי שאתם בטח יודעים, אימונים יעילים מותנים בין היתר ברמות גבוהות של ריכוז, מיקוד וביצוע הפעולה הגופנית בדיוק בלתי מתפשר. לעתים, הנוכחות המלאה שאתם מתאמצים כל כך לייצר באימונים שלכם, היא זו שעלולה להערים קשיים. והפתרון במצב שכזה? להסית מעט את הקשב מהאימון לגירויים אחרים. ואיך עושים את זה? בקלות!

"לרוץ חצי שעה? אין סיכוי שאצליח לעשות את זה!"

לכל מתאמן יש את "האימון שלו" – זה שהוא מבצע בתשוקה אדירה. מנגד, ישנם אימונים מסוימים שלמרות שאתם לא ממש אוהבים לבצעם, אתם בוחרים להתמיד בהם. דוגמא אפשרית: אימון ריצה. למרות שהפעולה אולי לא ממש חביבה עליכם אתם בוחרים בכל זאת לרוץ. המוטיבציה: ליהנות מאימון התורם בשריפת קלוריות ובשיפור סיבולת-לב-ריאה.
מאחר שאתם לא אוהבים לרוץ, הרי שעבורכם אימון ריצה הוא אימון קשה. הקושי, למקרה שתהיתם, לא בהכרח פיסי, אלא מנטלי (אתם לא אוהבים לרוץ = לא נהנים מהאימון = קשה לכם). ומה אם נאמר לכם שתוכלו די בקלות להקליל את האימון ואפילו ליהנות ממנו? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להסית את הקשב מפעולת הריצה עצמה ולמקדו בגירוי אחר המייצר אצלכם תחושה טובה.

פעולות מסיחות דעת שעשויות להקל עליכם באימונים

נדגיש ונציין כי חשוב מאד (!) שתהיו מרוכזים וקשובים באימון, אך באותה הנשימה שתפנו מעט מאלו לגירויים נוספים ש"יצבעו" את האימון. לפניכם, מספר דוגמאות:
  • האזינו למוסיקה – לפני שאתם יוצאים לאימון, בנו לעצמכם רשימת השמעה של שירים ואמנים שאתם אוהבים. המוסיקה מחייה, מרגשת, מדרבנת ומפרה את הדמיון! בפעם הבאה כשאתם קופצים בדלגית, רצים בטיילת או מתאמנים ברצועות, האזינו למוסיקה האהובה עליכם ותבינו על מה אנחנו מדברים.
  • התאמנו בים – אנחנו יודעים, להתאמן מול "נוף" של מכשירי כושר זה לא בהכרח קל. "התפאורה" הזו משמימה, לא ממש מעוררת השראה ובטח שלא מרוממת ומזינה את המוטיבציה שלכם. כל עוד מזג האוויר מאפשר, צאו להתאמן בים: האוויר שעל גופכם, השמש על פניכם ונוף הגלים – כל אלו יהפכו כל אימון שלא תבצעו למהנה וחווייתי יותר.
  • הצטרפו לקבוצה – שניים חזקים מאחד וקבוצה חזקה משניים. גם אם "על הנייר" אתם מעדיפים להתאמן לבד, תנו צ'אנס לאימונים קבוצתיים. הערך החברתי המגולם בקבוצות אלו אדיר, והתחושה הכללית היא של מפגש חברתי ופחות של אימון "אפור".

עם אביזרי הכושר של FITBANDER ההנאה מהאימונים מובטחת לכם! תרצו לקבל מאיתנו הכוונה וייעוץ מקצועי לפני הרכישה? התקשרו כעת ונשמח לסייע – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →