לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

שלושה תקציבים שונים, חדר כושר ביתי אחד – ככה עושים את זה!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
שלושה תקציבים שונים, חדר כושר ביתי אחד – ככה עושים את זה!

דבר אחד טוב ניתן לזקוף לזכות הקורונה: עם התפרצות הנגיף (וההגבלות שבאו בעקבותיה), אנשים התחילו להתאמן בביתם. תחילה, לא הייתה ברירה אלא להמיר את הסלון לסטודיו אימונים – עם מגבת במקום מזרן,  ופחיות שימורים במקום משקולות. וכיום? הביקוש לציוד כושר ביתי-מקצועי עלה משמעותית, כאשר רבים מעדיפים להתאמן בביתם מסיבות כלכליות ובריאותיות.


באפשרותכם לבנות חדר כושר ביתי בתקציב שאתם מגדירים! עם כל תקציב שתבחרו, אנו ממליצים על תכנון חדר כושר המתחשב ב-3 הדברים הבאים:

  • איכות האביזרים – גם אם לפי התכנון שלכם תתאמנו רק פעם אחת בשבוע בבית, ראוי שתשקיעו באביזרים איכותיים, בטוחים ונוחים לשימוש. כמו כן, הבטיחו כי ניתנת לכם תעודת אחריות על האביזרים. לדוגמא: ספת כושר שמגיעה עם שנה אחריות!
  • מגוון אביזרים – לרכוש אביזר כוח אחד ואביזר אירובי אחד? זו בהחלט אפשרות. עם זאת, אימון עם אותם האביזרים בכל אימון עלול להוביל אתכם לשחיקה. המלצתנו? רכשו מגוון אביזרים (כאמור, בהתאם לתקציב שלכם), שיאפשרו לכם ליהנות מאימונים מגוונים.
  • חנות אמינה – אנחנו משוכנעים כי את האביזרים שלכם אתם מתכננים לרכוש ברשת. מכאן, שחשוב מאד להבטיח כי מדובר על חנות אמינה ומומלצת, המציעה בין היתר ייעוץ ללא עלות עבור תכנון חדר הכושר הביתי.

אנחנו כבר "התאמנו" עבורכם על תכנון חדר כושר ביתי, הכל בכדי שתוכלו להתחיל להתאמן בהקדם האפשרי! לפניכם, 3 הצעות מוכנות לתכנון חדר כושר ביתי – בתקציב נמוך, בינוני וגבוה. ואתם? רק צריכים להתאמן!


תכנון חדר כושר ביתי בתקציב נמוך

למי מתאים? בעיקר לאנשים שמעוניינים להתחיל/לחזור להתאמן. לפני שמשקיעים סכומים גבוהים בציוד, מומלץ להתחיל בקטנה – עם מספר אביזרים. זכרו כי תמיד אפשרו להוסיף אביזרים נוספים שיתרמו לחוויית האימונים ופיתוח הכושר.

אביזרים מומלצים: 

תכנון חדר כושר ביתי בתקציב בינוני

למי מתאים? למתאמנים שמעוניינים להתאמן גם במכון הכושר וגם בבית. לדוגמא: יומיים בשבוע בחדר הכושר, ועוד יומיים בבית (מאילוצי לו"ז לדוגמא). 

אביזרים מומלצים: 


תכנון חדר כושר ביתי בתקציב גבוה

למי מתאים? למתאמנים שרוצים להפסיק את המנוי במכון הכושר, ולהתחיל להתאמן בבית. אביזרי הכושר שאנו מציעים לכם ב-FITBANDER, הם ההוכחה כי ניתן לעשות זאת! מיותר לציין כי השדרוג – מאימונים במכון לאימונים בבית, צפוי לחסוך לכם מאות (!) שקלים בשנה. אתם עוד יושבים? במידה שכן, רק על ספת כושר!

אביזרים מומלצים: 


למידע נוסף על מגוון האביזרים וייעוץ בנושא תכנון חדר כושר ביתי, התקשרו כעת – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →