לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

ועכשיו, לקפוץ: חווית אימון-קפיצה אדירה עם דלגית מקצועית!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
חווית אימון-קפיצה אדירה עם דלגית מקצועית

אם אי פעם תצטרכו תירוץ טוב ומשכנע מדוע לא להתאמן, אנחנו לא הכתובת. מדוע? משום שאביזרי הכושר שלנו – הנוחים, הקומפקטיים והחכמים, לא משאירים מקום לתירוצים, ספקות או דחיות – רק לאימונים יעילים ומיטיבים!

אז אחרי שהסכמנו שתירוצים וויתורים עצמיים הם הכי 2021, אנו שמחים להציג בפניכם כעת את אחד ממוצרי הדגל שלנו – דלגית קפיצה מקצועית!

קופצים? רק עם דלגית פרימיום!

אם רק תרצו, תוכלו להתחיל את אימוני הדלגית שלכם ממש ברגע זה. בגדול, כל מה שאתם צריכים לטובת אימון אירובי מסוג זה הוא אך ורק חבל.

מכאן, שאתם יכולים להוציא מהבויידעם חבל פשוט ולהתחיל לקפוץ. אימון יעיל? מובטח לכם. ומה לא? חווית אימון.

חבלי הקפיצה המקצועיים הם הרבה מעבר לחוט עבה, ומאופיינים במספר פונקציות מתקדמות: 

  • הגדרת מספר הקפיצות – ישנן דלגיות שיודעות רק לספור את הקפיצות. והדלגית שלנו? מתאימה את עצמה למספר הקפיצות המוגדר על ידיכם בכל אימון! לדוגמא: אתם רוצים לקפוץ 250 פעמים בכמה שפחות זמן? הדלגית תצפצף בקפיצה ה-250, כך שתוכלו לעקוב אחר התקדמותכם ולשפר את הזמנים מאימון לאימון.
  • הגדרת זמן אימון – מטרתכם "לדחוס" כמה שיותר קפיצות במסגרת הזמן שהגדרתם? אופציה נוספת העומדת לרשותכם היא להגדיר מראש את משך האימון. לדוגמא: שלוש דקות אינטנסיביות. אז כמה פעמים קפצתם ב-3 דקות והאם הגדלתם את מספר הקפיצות מהאימון הקודם? הדלגית כבר תיידע אתכם.
  • קצר וארוך, בבית ובחוץ - התקרה בבית נמוכה, הסלון צפוף ואין לכם מספיק מקום לקפוץ באמצעות הדלגית? עם דלגית הפרימיום של FITBANDER זה לא ממש משנה. הדלגית שלנו תוכננה ועוצבה כך שתוכלו ליהנות ממנה ללא הגבלה – בכל מקום, גם כשישנה מגבלת מקום. היא כוללת שני מצבים שונים – קצר וארוך, המותאמים לאימוני חוץ ואימוני בית.  

"הדלגית תדע להעריך כמה קלוריות שרפתי באימון?"

אימון קפיצות בדלגית נחשב לאימון אירובי יעיל ומומלץ! בלא מעט מקרים, המוטיבציה להתאמן באימון הספציפי הזה היא שריפת קלוריות לטובת ירידה במשקל.

הבטחנו לכם דלגית פרימיום מקצועית, זוכרים? כשאנחנו מבטיחים, אנחנו מקיימים!

ואכן, הדלגית שלנו שעלותה 99.90 שקלים בלבד (המשלוח אגב, עלינו!), תציג בפניכם את סך הקלוריות ששרפת באימון. 

שדרוג אימוני דלגית באמצעות משקולות לרגליים

רוצים להפיק יותר מכל אימון דלגית? הקפיצות מרגישות לכם יותר קלות ממאתגרות? באפשרותכם להעלות את רמת הקושי של האימון עם צירוף משקולות לרגליים.

אנו מציעים משקולות רגל במנעד רחב של משקלים – החל מ-0.5 ק"ג ועד 3 ק"ג.

חשוב לדעת: המשקולות מתאימות גם לידיים, כך שניתנת לכם האפשרות לגוון את האימונים בהתאם להעדפותיכם. 

לא נותר לנו אלא לאחל לכם "קפיצה נעימה". ועם הדלגית של FITBANDER? היא מובטחת לכם! אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה מקצועית וייעוץ בנושא אביזרי כושר, התקשרו כעת – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →