לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

האם סיכויי ההתמדה באימונים ביתיים גבוהים יותר?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
האם סיכויי ההתמדה באימונים ביתיים גבוהים יותר?

התעוררתם בוקר אחד והבטחתם לעצמכם שזהו, אתם נרשמים לסטודיו ומתחילים להתאמן! בשבוע הראשון? התמדתם! בשבוע השני? קצת פחות. וכעבור חודש? המנוי שלכם הפך "מנוי רדום". נשמע לכם מוכר? לתפישתנו, הסיבה שבגללה לא הצלחתם להתמיד אינה סלידה מאימוני כושר או רצון כן להזניח את הגוף, אלא תנאי האימון שלא התאימו לכם.


אז לאן אנו חותרים בעצם? מה שלא הצליח בסטודיו אימונים (מוערך, מקצועי ועדכני ככל שיהיה), יכול להצליח אצלכם בבית! התשובה לשאלה "האם יש סיכוי גבוה יותר להתמיד באימונים ביתיים?", היא כן!


קל, נוח ונגיש – מעתיקים את האימונים לבית!

מכוני הכושר מבורכים וטוב שיש אותם! עם זאת, הם לא עונים תמיד על הצורך של כולם (מסיבות שונות). אז איך צפויה להיראות שגרת האימונים הביתית ומדוע קל יותר להתמיד בה?

  • שעות אימון גמישות – מעוניינים לבצע תרגיל אירובי עם דלגית ב-06:30 בבוקר, וב-20:00 עם חזרתכם מהעבודה לבצע תרגילי כוח באמצעות גומיות התנגדות? אתם קובעים לעצמכם את לו"ז האימונים – הנוח והמתאים ביותר לאורח חייכם! כשהתנאים נוחים ומותאמים אליכם, קל יותר להתמיד!
  • אפס תחנות עצירה – לחזור מהעבודה בשעות הערב, להחליף לבגדי ספורט, לאכול משהו קטן ולצאת לאימון? אנו יודעים כמה קשה זה יכול להיות. העצירה בבית לפני האימון, "מצניחה" פעמים רבות את האנרגיה והמוטיבציה, והוויתורים העצמיים - מנצחים. וכשחדר הכושר נמצא בבית? קל יותר להתמיד, פשוט כי אין סיבה שלא להתאמן!
  • משפחה בכושר – בבתים רבים ישנו "חדר משפחה". החדר הזה מאובזר לרוב בפופים נוחים, טלוויזיה גדולה ומשחקים. לא שאין מקום לאלו, אלא שאת חדר המשפחה שלכם תוכלו להפוך לחדר בריא וחינוכי יותר: חדר כושר לכל המשפחה! אימונים בהרכב משפחתי יתרמו למוטיבציה שלכם, יעודדו אתכם לתת דוגמא אישית לילדים, וכך ההתמדה שלעתים צריך להתאמץ בעבורה, תגיע באופן טבעי. אימון משפחתי? צריך ויכול להיות חוויה משפחתית מעצימה ומלכדת!

ובואו לא נשכח את היתרון הכלכלי...

בכדי להתמיד באימונים בחדר הכושר / עם מאמן פרטי, עליכם להשקיע מאות שקלים (ואף יותר!) בשנה. לעתים, מתאמנים נאלצים להשהות את שגרת האימונים מתוך שיקולים כלכליים. אנו מאמינים כי שיקולים כספיים לא צריכים להיות מעורבים בדבר בסיסי, חשוב ובריא כמו "תחזוקת הגוף" באימוני כושר.


השקעה בהקמה של חדר כושר ביתי, כלכלית יותר מהשקעה כספית במנויים שנתיים בחדר הכושר ובטח שמאימונים אישיים:

  • באפשרותכם לרכוש אביזרי כושר כדוגמת גומיות התנגדות, משקולות וספת ספורט, והנה לכם: חדר כושר "מתחת לאף". והעלות? יכולה להסתכם ב-800 שקלים – הוצאה חד פעמית בלבד!
  • ההשקעה הכספית שלכם מבטיחה לכם כמות בלתי מוגבלת של אימונים ו"כניסות" אל חדר הכושר
  • מעוניינים לשדרג את חדר הכושר הביתי באביזרים חדשים? תוכלו למכור את אלו שברשותכם ולהרוויח עליהם

מעוניינים ברכישת אביזרי כושר לחדר הכושר הביתי? נשמח לייעץ ולהמליץ לכם מניסיוננו. התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →