לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

לשבת לנוח? לשבת להתאמן! על ספת כושר מתקפלת

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
לשבת לנוח? לשבת להתאמן! על ספת כושר מתקפלת

ספת הכושר, כמו אביזרי כושר אחרים, מומלצת לאלו מכם המעוניינים להעתיק את תוכנית האימונים – מהסטודיו אל הבית. להחליט "אני רוצה להתאמן בבית!" זה נחמד, אך הוצאת התוכנית אל הפועל מותנית בתכנון וההיערכות – החל מפינוי חדר, מדידתו, תכנון "סקיצה" ורכישת אביזרי כושר מקצועיים. 


אי אפשר לדבר על חדר כושר ביתי, מבלי להזכיר את האביזר שאתם משתמשים בו כמעט בכל אימון: ספת כושר מתקפלת! מיותר לציין כי הספה הזו לא נועדה למנוחה בין סט לסט (אם כי ניתן לתעל אותה גם למנוחה), אלא שתכליתה לאפשר לכם לבצע אימוני משקולות – בנוחות ובטיחות. 


אז למה דווקא ספת כושר בעלת מנגנון קיפול, מהן הפונקציות והתכונות שלה וכמה היא עולה? כל מה שאתם צריכים לדעת – כאן לפניכם!


לאן אתם מתקפלים? רק התחלנו! קצת על ספת כושר מתקפלת

במידה שתוכנית האימונים שלכם כולל גם אימוני משקולות, הרי שאיננו צריכים לעשות ביניכם ובין ספת הכושר היכרות. עם זאת, האם יצא לכם לשמוע/להתאמן על ספת אימונים מתקפלת? מתאמנים המעוניינים לזנוח את חדרי הכושר לטובת אימונים ביתיים, מעוניינים לרכוש אביזרים קומפקטיים המותאמים לחלל הביתי. וספת הכושר שאנו מציעים לכם? עונה בדיוק על הצורך הזה! בשעות בהן אתם מתאמנים, פתחו אותה. סיימתם להתאמן? קפלו אותה והכניסו אותה לארון! 


אז מה חשוב שתדעו על ספת הכושר המתקפלת שלנו?

  • הספה מאופיינת ב-8 (!) מצבים שונים, כך שתוכלו לבצע מגוון רחב של אימוני משקולות
  • מאחר שהספה מתקפלת, תוכלו לנייד אותה אתכם למשרד, לאימון ביתי אצל חברים ובין החדרים בבית
  • מתאמנים עם גומיות התנגדות? חברו אותן לחיבורים הייעודיים בספה!
  • כושר הנשיאה של ספת הכושר – עד 250 קילוגרמים! 
  • ב-FITBANDER אנחנו מאמינם באיכות המוצרים שלנו, וגאים להעניק תעודת אחריות התקפה לשנה שלמה

"אין אפשרות לבצע אימוני משקולות על כיסא רגיל?"

השאלה הזו דומה לשאלה "ניתן להרים משקלים באמצעות פחיות שימורים ולא עם משקולות?". ברמה הטכנית, התשובה היא שכן – תוכלו לשבת על כיסא "רגיל" ולהרים משקולות. האם מומלץ לעשות זאת? בוודאי שלא. בכיסאות רגילים שאינם מיועדים לכושר (כיסא פינת אוכל לדוגמא) אין מספר מצבים, הם לא מרופדים, אין בהם אופציה לחיבור גומיות התנגדות ובעיקר והכי חשוב – אינם יציבים. ספת כושר מתקפלת נוחה יותר ובטוחה (!) יותר, זאת הודות למנגנון היעילה הייחודי שלה.

כמה עולה ספת כושר מקצועית ואיכותית?

ספת הכושר הקומפקטית שלנו, עליה תוכלו לבצע מגוון רחב של תרגילי משקולות, מוצעת לכם במחיר 449.90 שקלים בלבד! ומה לגבי דמי המשלוח עבור ספת כושר מתקפלת? הרשו לנו לשדרג את חוויית הרכישה והאימון שלכם עוד יותר עם משלוח חינם עד הבית בתוך 3 ימים! למידע נוסף והתייעצות לגבי אביזרים נוספים, התקשרו כעת ונשמח לייעץ לכם – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →