לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

כל מה שחשוב לבדוק לפני שרוכשים ציוד כושר

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
כל מה שחשוב לבדוק לפני שרוכשים ציוד כושר

עם כל הכבוד לפחיות השימורים (על תקן משקולת), מגבת החוף העבה (על תקן מזרן) וכיסא המנהלים המרופד (על תקן ספת ספורט), אתם רוצים את הדבר האמיתי: ציוד כושר מקצועי ואיכותי המותאם לאימונים ביתיים! לפני שאתם רוכשים ספסל אימון, גומיות התנגדות ודלגית, הרשו לנו לשתף אתכם במדריך קצרצר לרכישת הציוד. 

מה בודקים לפני שרוכשים ציוד כושר?

אם ציפיתם לרשימה ארוכה של דגשים וטיפים, אתם עשויים להיות מופתעים: רכישת אביזרי כושר לרבות ספסל אימון, משקולות, מזרנים וכיוצא בזה, נשענת על שלושה דגשים בלבד! על מה אסור לכם להתפשר ומה חשוב להבטיח לפני שלוחצים "הזמן"?

  • מחירי האביזרים – מצד אחד, אתם יכולים להמשיך להתאמן במכון האימונים. מצד שני, אתם כמהים לחוויית האימונים הביתית. לרוב, מה שיכריע, הוא מחיר הקמת חדר הכושר הביתי. ב-FITBANDER אנו מתמחים באביזרים איכותיים וקומפקטיים, המתאימים למתאמן הביתי. ומה זה אומר? שהמחירים שלנו בהתאם! אנו מזמינים אתכם להתרשם מקטלוג אביזרי הכושר שלנו, ולחשב בעצמכם כמה צפויה לעלות לכם הקמת חדר הכושר בבית. רמז: הרבה פחות ממה שאתם לבטח מדמיינים לעצמכם...
  • אחריות על המוצרים – אז איך תוכלו להעריך את איכות האביזרים שאתם מעוניינים לרכוש? כל עוד ניתנת לכם תעודת אחריות, הרי שאתם יכולים להיות שקטים: החנות מאמינה במוצריה, ולכן מציעה בעבורם אחריות. במצב הפוך, בו תעודת אחריות אינה כלולה בעסקה, מומלץ לוותר. ב-FITBANDER חשובים לנו שני דברים: חווית הרכישה וחוויית האימונים. ובמה אלו מותנות? ברכישת אביזרים איכותיים (!) להם משודכות תעודות אחריות.
  • עלות המשלוח – במידה שכבר יצא לכם להתעניין ברכישת ציוד כושר לבית, יתכן שהייתם עדים לתופעה הבאה: חנויות המציעות מגוון אביזרים במחירים מאד אטרקטיביים, הגורמות לכם להעמיס בהתלהבות את עגלת הקניות. ואז, כשאתם מגיעים לשלב התשלום, אתם מגלים כי עלות המשלוח מאד גבוהה (לעתים, אף יותר מסך המוצרים). אנחנו ב-FITBANDER לא מאמינים ב"העמסת משקלים" מסוג זה, אלא בהטבה שירותית הניתנת לכם מאיתנו: משלוח חינם (!) בקניה מעל 80 שקלים. ועכשיו, אתם יכולים להתחיל את מסע הקניות שלכם...

איכות הציוד קריטית, אך היא חסרת משמעות ללא שירות

אנו מנחשים כי משאלתכם היא למצוא ולרכוש את אביזרי הכושר האיכותיים ביותר! אנו מבינים אתכם, אך חשוב לנו להזכיר לכם: במידה רבה, אין כל משמעות לאיכות המוצרים מבלי שמשודך להם שירות מצוין. ומדוע אנו מציינים זאת? משום שלמרות שהחנות שלנו פועלת ב-ONLINE, אנחנו זמינים לכם לכל שאלה! הקמת חדר כושר ביתי מותנית בתכנון מקדים – מאפיון צורך עכשווי ועתידי, ועד הגדרת תקציב וחלוקתו בצורה הנכונה. את המשקולות אולי תרימו לבד על ספסל אימון, אך עם בחירתן? אנחנו נעזור לכם!


אנו נשמח לייעץ לכם ולחלוק אתכם את הניסיון הרב שלנו! לפרטים נוספים, התקשרו כעת – 050-870-70-99

← לפוסט הקודם פוסט הבא →