לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

"שיעורי הבית" ההכרחיים לפני הרמת משקולות

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
"שיעורי הבית" ההכרחיים לפני הרמת משקולות

לכאורה, אין נוסחה פשוטה יותר ליישום מנוסחת העלאת מסת השריר: רוכשים משקולות, מבצעים אימוני כוח ופלא – השרירים מתפתחים וגדלים! בפועל? זה קצת (אבל ממש קצת) יותר מסובך. הרמת משקולות לא יכולה להתבצע "על הדרך" ומתוך החלטה ספונטנית, אלא שנדרשת היערכות אחראית – מרכישת ציוד מקצועי ובטוח לשימוש ועד למידת טכניקות הרמת משקולות.


הגדרתם לעצמכם יעד של חיטוב והעלאת מסת שריר? לפני שאתם מתמסרים בנאמנות לתוכנית האימונים והתזונה שלכם, הרשו לנו לחלוק אתכם שלושה דגשים שאימוצם יבטיח לכם מקסימום חוויה ותוצאות, מינימום פציעות ותסכול. 

 

היערכות מבחינת ציוד – מה עליכם לרכוש?

זה לא שאין משקולות או חווית אימון טובה במכון הכושר, אלא שאימונים בבית נוחים יותר, כלכליים יותר, ובימים מוזרים אלו (כן, אנחנו מדברים על הקורונה), גם בריאים יותר. אם כן, איזה ציוד עליכם לרכוש על מנת שתוכלו לבצע בבית אימוני משקולות?

  • ספת משקולות – יציבה ובטוחה, בעדיפות לספת כושר מתקפלת. ספות מתקפלות לא רק שניתן לנייד בקלות מחדר לחדר ומחוץ לבית, אלא גם לאחסנן בארון במידה שתרצו
  • משקולות אוניברסליות עם מנעד רחב של משקלים. המשקולות שאנו מציעים לכם, כוללות לא פחות מ-15 משקלים – מ-2.5 ק"ג ועד 24 ק"ג

לפני ביצוע הסט הראשון, הבטיחו את שלושת הדברים הבאים

אנחנו יודעים, אתם לבטח לא יכולים לחכות לאימון המשקולות הראשון שלכם בבית. ובכל זאת, מאחר שבבית לא יהיה אתכם מאמן כושר שידריך, ילווה וידייק אתכם, הבטיחו את שלושת הדברים הבאים:

  • הגדרת מטרות – לפני שאתם מרימים משקולות, שאלו את עצמכם: "לאן אני רוצה להגיע?". לעתים, ישנם מתאמנים שמרימים משקולות ללא מטרת יעד ברורה, ומבלי שהם מעניקים חשיבות למשקל המשקולות, סוג התרגיל, מספר החזרות ומשך האימון. התוצאה? החל מפציעות, דרך חיטוב שלא מצליח ועד העלאת מסת שריר לא רצויה. הרמת המשקולות חייבת להישען על תוכנית אימונים שנכתבה על ידי מאמן מקצועי.
  • טכניקת הרמת משקולות – משקולות צריך לדעת איך להרים. אחרת? עלולים לסבול מפציעות וכאבים שעלולים "להשבית" אתכם. במידה שלא התאמנתם בעבר באימוני כוח בחדר הכושר, יש ללמוד היטב את הטכניקות השונות – מצורת האחיזה במשקולת ועד תנוחת הישיבה הנוחה על ספת משקולות.
  • אל תשכחו לנוח – אז לא, ספת משקולות אמנם לא נועדה למנוחה, אך חשוב מאד שתקפידו עליה. הטעות הנפוצה שרבים עושים היא להעמיס על עצמם משקלים ואימונים, זאת מתוך האמונה כי "כמה ש"אקרע" את עצמי יותר, כך אגדיל יותר את מסת השריר". השרירים שלכם זקוקים למנוחה על מנת להיבנות, ומבלי שתקפידו עליה מסת השריר פשוט לא תעלה.  


אנו מקווים ש"המידע הכבד" שהעמסנו עליכם העשיר אתכם! אנחנו ב-FITBANDER שמחים להעניק ייעוץ מקצועי לקהל לקוחותינו בנושא תכנון חדר כושר ביתי, ולחלוק המלצות על אביזרים מומלצים – מכפפות אימון ועד ספת משקולות. התקשרו כעת ונשמח לסייע – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →