לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

בוס, למה שלא תכניס את העובדים לכושר?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
בוס, למה שלא תכניס את העובדים לכושר?

כמה פעמים ביקשו מכם עובדיכם: "אני יכול לצאת היום מוקדם? אני חייב להספיק לאימון!"?, וכמה פעמים נאלצתם להשיב להם: "מתנצל, יש יותר מדי משימות פתוחות. זה לא יתאפשר"? העובדים שלכם יכולים להפסיק לבקש, ואתם יכולים להפסיק להשיב בשלילה: הקמת חדר כושר במקום העבודה אפשרית – בכל תקציב וגם כשישנה מגבלת מקום!

 

מדוע כדאי להשקיע בהקמת חדר כושר במקום העובדה?

ב-2022, לא מעט עובדים מלינים כי אין להם זמן להשקיע בעצמם. גם אלו העובדים בשעות "סטנדרטיות" – מ-09:00 ועד 18:00, לא מוצאים תמיד את הפנאי להתאמן. חדר כושר במקום העבודה, יאפשר לעובדים שלכם לטפח מלבד את הקריירה, גם את עצמם! ה"אקסטרה" שתתנו לעובדיכם, תעניק לכם נקודות זכות רבות שיבואו לידי ביטוי בעובדים מרוצים, נינוחים ויעילים (!) יותר. לשאלה "מדוע להקים חדר כושר במשרד?", יש כמה תשובות טובות:

  • הטבה ורווחה לעובדים 
  • יצירה / טיפוח מודעות לאורח חיים בריא בקרב העובדים
  • תיעול הפסקת הצוהריים לטיפוח עצמי
  • אימון אמצע יום כדרך נפלאה לפרוק מתחים

אילו אביזרים כדאי לרכוש לחדר כושר במקום העבודה?

חשוב להדגיש: גם אם ברשותכם תקציב נמוך ורק חדר קטן פנוי, תוכלו להוציא לפועל את תוכנית "אורח החיים הבריא במקום העבודה!". באותה הנשימה, זכרו כי חדר הכושר במשרד אינו אמור להתחרות עם חדרי הכושר הגדולים-מקצועיים, אלא לאפשר לעובדיכם לבצע תרגילי כושר משחררים ומיטיבים. מכאן, שאלו הם האביזרים שמומלץ לכם לרכוש:

  • דלגיות – לפני הקפה של הבוקר במטבחון, יוכלו עובדיכם למלא את הגוף והרוח באנרגיות! רכשו מספר דלגיות (חבלי קפיצה), שיאפשרו לעובדיכם ליהנות מאימון אירובי – יעיל ומהיר. מחיר דלגית מקצועית: 99.90 שקלים
  • מיני אופני כושר לרכוש בעבורכם אופני כושר בגודל מיני לאימונים תוך כדי עבודתם / בחדר הכושר הייעודי במשרד. גודלם של האופניים מאפשר להציבם גם מתחת לשולחן העבודה, ולפדל תוך מענה לטלפונים וכתיבת אימיילים. מחיר האופניים: 197.90 שקלים.
  • רצועות אימון תואמות TRX – ומה עם אלו שרוצים לסגור את פינת אימון הכוח ביום העבודה? עבורם תרכשו את סט רצועות האימון. כידוע, את הרצועות יש לחבר לדלת, כאשר ניתן באמצעותן לבצע מגוון רחב מאד של תרגילים המפעילים את כל קבוצות השרירים בגוף. מחיר הרצועות: 179.90 שקלים.
  • מזרן אימונים מקצועי ואחרי האימון? את כל אלו יוכלו לבצע עובדיכם על מזרן האימונים המקצועי. מחירו: 124.90 שקלים

אביזרים נוספים שיעשירו את חדר הכושר במשרד, ישמחו את עובדיכם ויכניסו אותם לכושר:


בכל הקשור למקצועיות? העובדים שלכם ללא ספק בכושר! והכושר הגופני שלהם? עליו אף פעם לא מאוחר לעבוד! אנחנו ב-FITBANDER נשמח לייעץ לכם באשר לתכנון חדר כושר במקום העבודה, התקשרו – 050-870-70-99



← לפוסט הקודם פוסט הבא →