לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

מדליית זהב: דברים שכדאי לדעת על מוט אולימפי

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
מדליית זהב: דברים שכדאי לדעת על מוט אולימפי
תמיד חלמתם לעמוד על הפודיום ולקבל מדליה? לשמחתכם, קבלתה אינה מותנית בהכרח בהגעה אל המשחקים האולימפיים, שכן תוכלו להעניק אותה לעצמכם! שומרים על כושר, מקפידים על אימוני כוח, מגדירים מטרות וכובשים אותן? אין ספק כי יש לכם מקום על פודיום המנצחים!

לטובת אלו ביניכם שרוצים ליהנות מאימוני כוח הנשענים על מוט + משקולת צלחת, הנה 5 דברים שכדאי לדעת על מוט אולימפי. שנרים יחד?

1.מוט אולימפי לא מספיק, הוא זקוק לצלחת

המוט האולימפי זקוק למשקולת האולימפית על מנת לממש את ייעודו. האם זה פועל גם להפך? התשובה היא שלא, שכן את "הצלחת" תוכלו להשמיש כמשקולת יד לביצוע מגוון תרגילים. ובקצרה: בעת שהמוט אינו מחובר למשקולת האולימפית, הרי שאין לו כל תכלית. מכאן, שבעת שאתם רוכשים מוט, אל תשכחו לרכוש צלחת במשקל המתאים לנתוניכם הפיסיים ודרגת הקושי הרצויה באימון הכוח.

2.אז מהו משקלו של המוט האולימפי?

תנו לנו לנחש: גם אתם מעניקים חשיבות בעיקר למשקלה של המשקולת. עם בחירתכם להתאמן באמצעות מוט + משקולת צלחת, עליכם לקחת בחשבון גם את משקלו של המוט. כל מוט בהתאם לסוגו מאופיין במשקל אחר, לדוגמא: מוט אולימפי לאימון קרוס פיט שוקל כ-20 ק"ג, בעוד מוט משושה שוקל קצת יותר – כ-24 ק"ג.

3.אתם בכושר, אך מה עם כושר הנשיאה של המוט?

דבר נוסף שחשוב לדעת (ועוד יותר חשוב לבדוק לפני הרכישה): כושר הנשיאה של המוט. כמו משקלו של המוט, כך גם כושר הנשיאה עשוי להשתנות מדגם לדגם. שימו לב לפערים השונים: מוט אולימפי W בקוטר 120 ס"מ מאופיין בכושר נשיאה של כ-200 ק"ג. מוט לאימון cross fit לעומת זאת, בעל כושר נשיאה של כ-800 (!) ק"ג.

4.ניתן להתאמן עם המוט בבית

שהתואר "אולימפי" לא יבלבל אתכם: תוכלו להתאמן עם מוט ומשקולת אולימפית גם בבית. המוט אולי שוקל לא מעט, אך בכל הקשור למקום הוא "קליל" וחסכוני. בין האימונים, תוכלו להשעין את המוט על משקוף הדלת, לגלגל אותו מתחת למיטה או לאחסנו בארון. יוצאים לאימון חוץ עם מאמן אישי או חבר? תוכלו לקחת אותו אתכם בקלות.

5.מוט אחד, מגוון משקלים

ותכונה נוספת שניתן לייחס למוט האולימפי: הוא מתאים עצמו אליכם! ומה זה אומר? שתוכלו "להלביש" על המוט צלחות במנעד רחב של משקלים. כלומר, אין צורך ברכישת מספר מוטות המתאימים למשקולות ספציפיות, שכן המוט יכול לשאת את משקלן של מגוון צלחות. ולכם? רק נותר להתחיל את אימון הכוח ולהרים משקולות!

מתעניינים ברכישת מוט אולימפי ומשקולות אולימפיות? אין ספק כי אתם ראויים למדליית זהב! אנחנו ב-FITBANDER מציעים את האביזרים במשלוח עד אליכם! למידע נוסף וייעוץ באשר למוט ולמשקולת המתאימים לכם ביותר, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →