לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

כי אין כמו בבית: ערכת מיני חדר כושר ביתי

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
כי אין כמו בבית: ערכת מיני חדר כושר ביתי
"אימוני כוח ניתן לבצע רק בחדר כושר", "משקולות הן עסק יקר", "גם בשביל מיני חדר כושר בבית צריך הרבה מקום" – יתכן שאתם מחזיקים באמונות המעכבות האלו. במידה שהצלחתם להזדהות איתן, דעו כי הן לא יותר ממיתוסים שהגיע הזמן לנפץ! אנחנו ב-FITBANDER זיהינו צורך שהתעורר בראשיתה של התפרצות הקורונה ונמשך עד עכשיו: להתאמן בבית בעלות נוחה!

עם ערכת מיני חדר כושר ביתי לא רק המשקולות יורמו, אלא גם חוויית האימון שלכם! אז מבלי להאריך במילים: הכירו את הערכה שתאפשר לכם לבצע אימוני כוח יעילים וחווייתיים, בחלל האימונים האידיאלי ביותר – הבית שלכם!

ערכת מיני חדר כושר ביתי – מה היא כוללת?

הפתעה: הערכה שאנו מציעים לכם, לא כוללת מגוון אביזרים שיתפסו לכם חדר או המון מקום בבית. ומה כן? שני אביזרים בלבד: ספת כושר מתקפלת וזוג משקולות אוניברסליות. אלו ביניכם שאת אימוני הכוח שלהם היו מבצעים עד כה בחדר הכושר, יודעים כי על מנת לבצע אימון איכותי ואפקטיבי לא צריך דבר מלבד שני אלו. אז מה אתם צריכים בכל זאת לדעת על הערכה?

  • אחריות – אתם מקבלים מאיתנו אחריות של שנתיים על המשקולות, ואחריות של שנה על הספה. לקנות ציוד כושר בראש שקט ולהתאמן באפס דאגות? יש כזה דבר!
  • ערכה חסכונית – לרכוש מספר משקולות המאופיינות במשקלים ספציפיים? זו אופציה, אם כי יקרה (!). המשקולות האוניברסליות מעניקות לכם גמישות אדירה עם בחירת המשקל הרצוי בכל אימון, החל מ-2.5 ק"ג. אז איך נשמעים לכם 15 משקלים שונים במשקולת אחת?
  • קומפקטיות – ספת הכושר מתקפלת, כך שבין האימונים תוכלו לאחסנה מתחת לספה או למיטה או אפילו בתוך הארון. ובקיצור? העובדה כי בכוונתכם להקים בבית מיני חדר כושר, לא אומרת כי תצטרכו בהכרח להקדיש לו חדר ייעודי.

"אילו אביזרי כושר נוספים עשויים להתאים למיני חדר כושר?"

ב-FITBANDER אנו מציעים מגוון אביזרים, כאשר המשותף לכולם הוא המבנה הייחודי שלהם המתאים לאימונים ביתיים וניודם מחוץ לבית. מאז התפרצות נגיף הקורונה, הרגלי האימון של מתאמנים רבים השתנו, בדגש על המקום בו הם רוצים להתאמן. הקמת מיני חדר כושר בבית אפשרית ונגישה, בעיקר כשמשווים את ההוצאות הכרוכות בה למנוי שנתי במכון אימונים. אז עם אילו אביזרים תוכלו להעשיר את חדר הכושר מלבד ערכת מיני חדר כושר ביתי?

חדר הכושר הביתי אולי יהיה בגודל "מיני", אך חווית האימון והסיפוק הצפויים לכם – במקסימום! ב-FITBANDER נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי לטובת תכנון חדר כושר המדויק לצרכים האישיים שלכם. לפרטים אודות ערכת מיני חדר כושר ביתי ואביזרים נוספים, התקשרו כעת – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →