לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

לא אוהבים לעשות תרגילי בטן? נסו את המכשירים הבאים!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
לא אוהבים לעשות תרגילי בטן? נסו את המכשירים הבאים!
השכיבה על הרצפה, פעולת ההתרוממות כלפי מעלה, החזרתיות המשמימה והצורך להישאר לעתים במצב סטטי – כל אלו הופכים את אימוני הבטן לקצת פחות חביבים על המתאמנים. העובדה הזו כמובן לא ממש משנה לאלו שמטרתם היא בטן שטוחה, שרירית וחטובה, שממשיכים להתמיד בהם בכל תנאי ומחיר.

את אופיים של אימוני הבטן אמנם אין בכוחנו לשנות, אך אנחנו יודעים איך תוכלו להעשיר את התרגילים ולשפר את חוויית האימון הכללית: אביזרי כושר המותאמים לאימוני בטן! הדרך לקוביות? מתחילה ממש עכשיו!


3 אביזרי כושר לביצוע תרגילי בטן שאתם חייבים להכיר!

לא רק שאנחנו לא בעד לשמור סודות, אלא שישנם סודות שאנחנו חייבים לחלוק אתכם. הסוד הראשון הוא שגם אם ממש תתפללו לבטן שרירית ושטוחה, הרי שתפילתכם לא תיענה מבלי שתקפידו על אימוני בטן. והסוד השני? ישנם מכשירי כושר שההנאה שיספקו לכם תעודד אתכם להתמיד! מוכנים להכיר את אלו ש"יהפכו לכם את הבטן"?

  • גלגל בטן מקצועי זהו האביזר הקלאסי ביותר בכל הקשור לאימוני בטן, כאשר הוא מוצע בכמה דגמים: גלגל A, גלגל B וגלגל למתחילים/מתקדמים. איך עובדים איתו? מניחים את הברכיים על מזרן יוגה/פילאטיס, אוחזים בגלגל הבטן ונעים איתו לפנים ולאחור, תוך הקפדה על בטן אסופה.
  • גומיית פילאטיס לכפיפות בטן האימון המועדף עליכם הוא פילאטיס? זהו האביזר המתאים לכם! באמצעות הגומייה הייעודית, תוכלו לבצע מגוון רחב (!) של תרגילים ולא רק לבטן, אלא גם לרגליים ולידיים. הגומייה מגיעה עם "רגלית" ומוצעת בשני צבעים לבחירה.
  • מכשיר ואקום לבטן המכשיר הזה מומלץ לאלו ביניכם שדווקא כן מחבבים את אימון הבטן הקלאסי, אך רוצים "לפלפל" אותו מעט. מדובר על "אביזר תומך" עם כושר נשיאה של עד 30 קילוגרמים, שניתן להצמיד לקיר, להניח על גרם מדרגות או פשוט על הרצפה. מיקומו (הנתון כאמור לבחירתכם), יקבע את אילו תרגילים תוכלו לבצע.
את כל אחד מהמכשירים תוכלו להטיס אתכם לחו"ל, לקחת אתכם לטיול בפארק (כשהילדים רוכבים על האופניים, אתם תשלימו סט בטן!) ואפילו לאחסן בארונית במקום העבודה.

"מכשיר כושר באמת יכול לגרום לי לאהוב תרגילי בטן?"

הסיבה שרבים נמנעים (או פשוט לא אוהבים) לבצע תרגילי בטן, היא משום שחווית הביצוע-אימון שלהם נמוכה מאד. ומה הבעיה? הסיכוי שמתאמנים שסובלים מאימון מסוים ישובו לבצע אותו, קלוש עד אפסי. הערך המרכזי של מכשירי הכושר לבטן שאנו מציעים הוא חווית אימון! המכשירים שאנו מציעים לכם ב-FITBANDER אמנם יצריכו מכם להפעיל את הבטן, אך באותה הנשימה "ימסגרו" את האימון בחוויה מדהימה.

הבטן שלכם מתהפכת כעת מהתרגשות וציפייה? במידה שכן, עשינו את שלנו! לפרטים נוספים אודות מגוון אביזרי הכושר של FITBANDER, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת ונשמח לסייע – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →