לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

מה עליכם לבדוק לפני רכישת אביזרי כושר באינטרנט?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
מה עליכם לבדוק לפני רכישת אביזרי כושר באינטרנט?
לצערכם (אך בעיקר לשמחתכם!), לא נותרו עוד תירוצים: גלי הקורונה הגבוהים מאחורינו, חדרי הכושר פתוחים וכך גם ההזדמנות שלכם לרכוש אביזרי כושר ולהתאמן לבד בבית. במקרה שחשבתם לשלוף את התירוץ "אבל אין לי זמן לרכוש אביזרים. אצטרך לחכות עם זה מעט...", דעו כי ב-2022 אין לו ממש ערך או מקום: את אביזרי הכושר קונים מהבית! אנחנו ב-FITBANDER מזמינים אתכם להניע את המכונה היקרה לכם מכל – גופכם, ולהעניק לה בחזרה על כל מה שהיא עושה עבורכם עם אימוני כושר חווייתיים.

לא רק שמטרתנו אינה להאיץ בכם, אלא שאנו מבקשים לשתף אתכם בכמה דברים שחשוב מאד (!) לבדוק לפני שרוכשים אביזרי כושר ברשת. אז למה שתרכשו את האביזרים דווקא באינטרנט ועל מה כדאי שלא להתפשר?

חווית רכישה חווית אימון: עולם שלם של חוויות!

"רגע, אבל ישנן המון חנויות כושר בקניונים וברחבי הערים!" – במידה שזהו הדבר הראשון העולה לראשכם, דעו כי אתם צודקים. באותה הנשימה, ישנן חנויות כמו FITBANDER שלא דואגות לכם רק לחוויית אימון, אלא גם לחוויית רכישה מצוינת. אם כן, מהם שני היתרונות המרכזיים של רכישת אביזרי כושר ברשת?

  • מעוניינים לרכוש מספר אביזרים לטובת הקמת חדר כושר ביתי? אין סיבה שתסחבו את האביזרים הכבדים – מהחנות אל הרכב, ואז גם תפרקו אותם מהרכב אל הדירה. הרכישה באתר שלנו מבוססת על מקסימום נוחות: מזמינים ומקבלים עד הבית!
  • החנות פתוחה עבורכם בכל שעה, כך שאינכם צריכים להתאים עצמכם לימים ושעות פתיחה. מתפנים רק בחצות? בצעו את הזמנת אביזרי הכושר שלכם בשעה זו!


אז מה בודקים לפני שקונים אביזרים ונכנסים לכושר?

  • אחריות על המוצרים – אנחנו מתחילים במה שלרוב בודקים רק בסוף: אחריות. רכשתם אביזר כושר שהוצג בפניכם כאיכותי? אין סיבה שלא תשודך לו תעודת אחריות. מיני סטפר לדוגמא מגיע עם 12 חודשי אחריות ורצועות תואמות TRX עם שנתיים אחריות. אל תתפשרו, אל תוותרו: אתם זכאים לאחריות.
  • ייעוץ מקצועי ללא עלות – תכנון חדר כושר ביתי מותנה בכמה שלבים: הגדרת תקציב, אפיון צורך (מה המטרות שלי, אילו סוגי אימונים מתאימים לי ואילו מכשירים נכונים לי), הבנת מגבלת המקום בבית, תכנון חסכוני וכן הלאה. אנחנו שמחים להציע לקהל לקוחותינו ייעוץ מקצועי מקדים לפני הרכישה, כך שתוכלו לבחור את האביזרים המדויקים לכם.
  • המלצות של מתאמנים – תנו לנו לנחש: בכל החנויות בהן ביקרתם, תיאורי המוצרים היו מחמיאים ומפרגנים. עם זאת, איך אתם באמת יכולים להיות בטוחים שמאחורי הנוסחים השיווקיים ישנה משמעות אמיתית? התשובה היא המלצות של מתאמנים. כאן באתר שלנו תוכלו לקרוא המלצות אמיתיות שנכתבו על ידי לקוחותינו. אז מה אומרים לנו? קראו בעצמכם...

אביזרי הכושר שלנו מותאמים לניוד מחוץ לבית, תנאי המשלוח שלנו הוגנים, והאביזרים? הם יספקו לכם חווית אימון מופלאה שתעודד אתכם להתמיד! למידע נוסף וייעוץ בנושא רכישת ציוד הכושר, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →