לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

4 אביזרי כושר שאתם חייבים להתנסות בהם

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
4 אביזרי כושר שאתם חייבים להתנסות בהם
לחכות שיכירו ביניכם? זו אפשרות. ליזום היכרות עם אביזרי הכושר המומלצים של fitbander? לנו היא נשמעת טובה יותר! אז מאחר שידענו שתגיעו עד לכאן, הכנו עבורכם סקירה קצרצרה ל-4 אביזרים מצוינים שראויים למקום (וגם למקום של כבוד) בביתכם.

UP, UP, UP: סטפר עם ידיות

אלו ביניכם שידועים בחיבתם לאימוני המדרגות, מכירים לבטח שני דברים: חדרי מדרגות שווים לעלות ולרדת בהם, וגם את המיני סטפר שלנו. מעכשיו, הוסיפו לרשימה שלכם אביזר נוסף שללא ספק יתרום לגיוון וחוויית האימון שלכם: סטפר עם ידיות. בשונה מדגם המיני, דגם זה מגיע עם שתי ידיות, כך שבמהלך "אימון המדרגות" שלכם תוכלו לאחוז בהן וכך ליהנות מיציבה-תמיכה טובות יותר. מה עוד חשוב לדעת?
  • כושר הנשיאה של הסטפר – עד כ-140 ק"ג!
  • גובה הידיות גמיש וניתן לשנותו בהתאם לגובהו של המתאמן
  • המכשיר מגיע עם 2 מתנות: זוג משקולות וזוג גומיות התנגדות

על צלחת אוכלים? עם צלחת מתאמנים! משקולת צלחת

אין אימון כוח בלי משקולות, ואי אפשר לדבר על משקולות מבלי להזכיר את משקולת הצלחת. במקרה שאתם מרימים כעת גבה ותוהים לעצמכם: "אימון עם משקולת צלחת?", התשובה היא שכן! צורתה ללא ספק שונה מצורתה של המשקולת "הקלאסית", וזהו סוד קסמה. המשקולת מגיעה בציפוי של גומי קשיח, כאשר תוכלו להתאמן איתה בשני אופנים:
  • הרמת המשקולת עם אחיזה מהצדדים
  • שילוב המשקולת במוט אולימפי
  • חשוב לדעת: המשקולת מוצעת בחמישה משקלים שונים: מ2.5 ק"ג ועד 20 ק"ג

המוכרת והטובה: משקולת היד דאמבל משושה

זה רק אנחנו או שהידיים שלכם פנויות? הרימו משקולות! כפי שאתם יודעים, ישנם המון (!) סוגי משקולות – מהקטלבל, דרך הצלחת ועד האוניברסלית. למרות השפע והמגוון, מתאמנים רבים בוחרים להישאר נאמנים למשקולת היד הקלאסית המצופה גומי. ניתן לבצע באמצעותה מגוון רחב של תרגילים, והיא מוצעת במגוון משקלים לבחירתכם: 5 ק"ג, 7.5 ק"ג, 10 ק"ג, 12.5 ק"ג, 15 ק"ג, 17.5 ק"ג, 20 ק"ג, 22.5 ק"ג, 25 ק"ג, 27.5 ק"ג ו-30 ק"ג. ואם אתם צריכים סיבה נוספת להרימה, הנה היא: המשקולת מגיעה עם אחריות לשנה!

החסכוניות במקום ובכסף: המשקולות האוניברסליות

תחילה, היה ניתן להתאמן באמצעותה רק במכוני הכושר. וכיום? המשקולת האוניברסלית היא אורחת של כבוד בחדרי הכושר הביתיים, וזה לא ממש מפתיע. הודות למבנה הייחודי והחכם שלה, אין צורך לרכוש ולהחזיק מספר משקולות במשקלים שונים. אצלנו ב-fitbander מוצעים שני דגמים:

התירוץ "אני לא מתאמן מאחר שלא מצאתי אביזרי כושר מומלצים ואיכותיים", לא תופס עוד! ההיכרות ביניכם בוצעה, כך שכל שנותר לכם הוא לרכוש את האביזרים המועדפים עליכם, להתאמן ולסמן מטרות. לפרטים נוספים אודות מגוון מוצרינו, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →