לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

בית האימונים: מתקני כושר שהגיע הזמן להכניס הביתה

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
בית האימונים: מתקני כושר שהגיע הזמן להכניס הביתה

לו הייתה לנו גישה לארון אביזרי הכושר שלכם בבית, היינו מגלים בו לבטח דלגית, משקולת יד, מזרן אימונים, סט של גומיות התנגדות ואולי אפילו מיני סטפר. ישנו סיכוי גדול שאתם מחייכים כעת למסך ותוהים לעצמכם: "מה? איך הם ידעו אילו אביזרים רכשתי בעבר / באמצעות אילו אביזרים אני מתאמן בבית?". אז איך ידענו אילו אביזרים רכשתם ובאילו אתם מתאמנים? 

ישנם אביזרים שכבר שנים נתפשים כ"אביזרי כושר ידידותיים למתאמן הביתי", ואלו הם האביזרים שאכן ניתן למצוא בבתים רבים. העובדה שאלו נהנים ממעמד של אורחי כבוד בביתכם, לא אומרת כי אין מקום למתקנים נוספים שיכולים לשפר משמעותית את חוויית האימון שלכם. מאיתנו ב-FITBANDER אליכם: מתקני החובה לבית שיאפשרו לכם להשאיר מאחור את המנוי למכון הכושר ולהיות עם הפנים קדימה לאימון מלא וחוויתי בבית.

פנו להם מקום: מתקני הכושר שכדאי להכניס הביתה

חושבים שישנם מתקני כושר המתאימים אך ורק למכוני הכושר הגדולים? זה הזמן לחשוב שוב, ובעיקר לפנות להם מקום בבית. לפניכם, רשימה חלקית של מתקנים שב-2022 ניתן (ורצוי!) לכלול בתכנון חדר הכושר הביתי:

  • כלוב משקולות
  • ספת לחיצה מתכווננת
  • מתקן מתח מקבילים
  • מעמד למשקולות
  • סיסי סקוואט

  • המתקנים "הכבדים" שעד לא מזמן היה ניתן לראות אך ורק בחדרי הכושר, כיום כבר מככבים בהמון בתים. רבים הפנימו כי אין סיבה להשקיע אלפי שקלים בשנה על מנויים הדורשים בחידוש, בזמן שניתן לרכוש בסכום זה (ולעתים אף בפחות) מתקנים שיכולים לשרת את כל בני הבית וללא הגבלה. 

    איך לבחור מתקנים מומלצים לחדר הכושר הביתי?

    ישנו שפע אדיר של מתקנים שעלול לגרום לבלבול וחוסר מיקוד ("אולי אני בכל זאת אתאמן עם המתקן הזה יום אחד?", "אין מכון שאין בו את המתקן הזה. אני מוכרח לרכוש אותו!"). במידה שאתם מתקשים לבחור מתקני כושר (וגם אם לא), אנו ממליצים לכם לבסס את רכישתכם על פי שתי השאלות הבאות:

    • באילו מתקנים התאמנתי בשנה האחרונה? – לכל מתאמן יש מספר מתקנים שהוא חוזר להתאמן בהם אימון אחר אימון. מאחר שמטרתכם היא להעתיק את שגרת האימונים מהמכון לבית, הרי שכדאי שתתמקדו על המתקנים בהם אתם רגילים ואוהבים להתאמן ואותם תרכשו. לדוגמא: כלוב משקולות מקצועי. 
    • אילו מתקנים תורמים לחוויית אימון טובה? – אתם לא רוצים רק להתאמן אלא גם ליהנות מהאימון. ולכן, כשאתם מתכננים חדר כושר ביתי, אל תחשבו רק פרקטי, אלא גם על הערך המוסף. ישנם מתקנים שמעצימים את חווית האימון, כאשר חוויה מעודדת התמדה. לדוגמא: ספת כושר המיועדת להרמת משקולות. 

    למה שתצאו מהבית להתאמן כשאתם יכולים להתאמן ממנו – בזמן האידיאלי עבורכם, מבלי שאתם צריכים לחלוק מתקנים ובמרחב הפרטי-אינטימי שלכם. אנחנו ב-FITBANDER נשמח לסייע לכם בתכנון חדר כושר, תוך התחשבות מלאה בכל צורך ושיקול. לפרטים נוספים, התקשרו כעת – 050-870-7099

    ← לפוסט הקודם פוסט הבא →