לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

Just perfect: גומיות לאימון התנגדות מושלם

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
Just perfect: גומיות לאימון התנגדות מושלם

 

בהנחה שהתאמנתם פעם בחייכם עם מאמן אישי, כשהיה לכם קצת קשה לבטח התבקשתם על ידו: "תמשיך, אל תתנגד!". אולי תופתעו, אך ישנו אביזר כושר שאתם יותר ממוזמנים להתנגד לו ובאמצעותו. אנחנו מדברים כמובן על גומיות לאימון התנגדות מושלם, באמצעותן ניתן להפעיל מגוון קבוצות שריר וליהנות מאימון סופר-אפקטיבי. אצלנו ב-FITBANDER מוצעים לכם כמה סטים שונים של גומיות, אך בחרנו להעמיק עבורכם בסט ספציפי אחד שיבטיח עבורכם חווית אימון פשוט מושלמת.

סט גומיות לאימון התנגדות מושלם של 11 חלקים

לרכוש אביזר לשרירי בטן, משקולת לאימון רגליים ועוד משקולת יד? זו אופציה לא רעה בכלל, ומסיבה זו אנו מציעים את כל האביזרים האלו כאן אצלנו בחנות. עם זאת, במידה שאתם מחפשים אחר אביזר כושר קומפקטי, חסכוני וכזה שעונה על ההגדרה "הכל באחד", סט גומיות לאימון התנגדות מושלם הוא הפתרון עבורכם. סט הגומיות שלנו מורכב מ-11 חלקים שונים, כאשר 5 מתוכם – גומיות ההתנגדות. כידוע, באימון התנגדות המבוצע באמצעות גומיות איכותיות, ניתן להפעיל את כל (!) קבוצות השרירים בגוף – מהכתפיים ועד הרגליים. כלומר, כל עוד יש לכם סט איכותי, אתם לא צריכים אביזרים נוספים. כאמור, הסט כולל 5 גומיות הנבדלות זו מזו במשקלן: 

  • גומייה במשקל 4.5 ק"ג
  • גומייה במשקל 9 ק"ג
  • גומייה במשקל 13.5 ק"ג
  • גומייה במשקל 18 ק"ג
  • גומייה במשקל 22.5 ק"ג

טוב לדעת: ששת האביזרים הנותרים כוללים ידיות אחיזה, עוגן לדלת, רצועת קרסול וכן, גם תיק בו תוכלו לאחסן את כל הטוב הזה ולצאת איתו לאימון מחוץ לבית.

מדע כדאי להתאמן עם גומיות התנגדות?

היתרונות הבאים יוכיחו לכם כי אין סיבה להתנגד לרצועות, אלא להתנגד באמצעותן ואיתן: 

  • ראשית, יש לכם שליטה מלאה (!) על דרגת הקושי של האימון. כלומר, עם אותה גומייה ספציפית תוכלו לבצע אימון בדרגה קלה מאד ובדרגה הקשה ביותר (זאת בשונה למשל ממשקולת שאתם רוכשים במשקל נתון שקובעת את רמת הקושי של האימון)
  • מאחר שהגומיות הינן אביזר שניתן להוציא מהבית, תוכלו לבחור לעצמכם לוקיישנים שונים לאימון (ולמה שלא תתאמנו עם גומיות התנגדות מול הזריחה?)
  • המחיר של סט הגומיות זול יותר ממנוי חודשי למכון אימונים. כלומר, יש כאן יתרון כלכלי מובהק שלא משאיר מקום להתלבטות, אלא פשוט "להתנגד" באמצעות הגומיות
  • ורק בכדי לתת לכם סיבה נוספת "להתנגד", דעו כי אתם מקבלים גם שנה שלמה של אחריות על הגומיות 

אז מה אתם אומרים, גומיות האימון שלנו ראויות לתואר "מושלמות"? גומיות ההתנגדות מוכיחות שני דברים: האחד הוא שלא צריך יותר מאביזר אחד בכדי להתאמן ביעילות, והשני הוא שאין סיבה לשלם אלפי שקלים בשנה על אימונים כשאפשר לשלם הרבה פחות. למידע נוסף אודות גומיות לאימון התנגדות מושלם ולייעוץ בנושא אביזרים נוספים, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →