לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

איזה לוק! איך צריך להיראות חדר הכושר הביתי שלכם?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
איזה לוק! איך צריך להיראות חדר הכושר הביתי שלכם?

חווית האימון חשובה לכם, על הנוחות אינכם מוכנים להתפשר וגם לא הייתם מתנגדים לחסוך כסף: כל אלו הובילו אתכם לחתום את "תקופת מכון הכושר" ולפתוח דף חדש עם תכנון חדר כושר ביתי. אז איך מכון אימונים בבית אמור בכלל להיראות ואיך מתכננים אותו? יש לנו תשובה בשבילכם.

השאלות הבאות ינחו אתכם איך מכון אימונים ביתי אמור להיראות

לא מעט אנשים המעוניינים להקים סטודיו אימונים ביתי, מתחילים את המסע שלהם בשוטטות ברשתות החברתיות. המטרה: לשאוב השראה מאלו שכבר עשו את זה. הבעיה היא שלעתים לא באמת שואבים השראה, אלא מעתיקים אחד לאחד את מה שרואים. לא שיש כאן בעיה של זכויות יוצרים כמובן, אלא שחדרי כושר מעוצבים ומאובזרים שמתאימים לאחרים, לא בהכרח יתאימו לכם. ולכן, תכנון חדר כושר ביתי חייב להתחיל במענה על השאלות הבאות:

  • כמה כסף יש ברשותי / כמה כסף אני נכון להשקיע בהקמת סטודיו ביתי?
  • אילו סוגי אימונים אני אוהב ובאילו אביזרים אני נוטה להתאמן?
  • האם אני מעוניין במכשירי כושר מתקפלים וכאלו שניתן לנייד מחוץ לבית?
  • מהי מגבלת המקום שלי (אם בכלל)? 

לתכנן חדר כושר בשני שלבים בלבד: ככה עושים את זה

אחרי שאתם מבצעים את האפיון הראשוני במטרה להבין מהו הצורך שלכם, תוכלו להתפנות לתכנון חדר הכושר הביתי. אז איך זה עובד?

  • שלב #1 – צרו טבלה המחולקת ל-2 עמודות: אימוני כוח + אימוני אירובי. תחת כל עמודה ציינו את האביזרים באמצעותם אתם אוהבים לבצע כל סוג של אימון. הקפידו לציין את האביזרים בסדר יורד – מהמועדף עליכם לזה שלא תהיה לכם בעיה לוותר עליו. התיעדוף הזה הכרחי, שכן אין אפשרות לאבזר את חדר הכושר הביתי בכל האביזרים הקיימים.  
  • שלב #2 – שרטטו לעצמכם סקיצה של תוכנית אימונים שתרצו להתמיד בה בבית. המטרה בשלב זה היא לאפשר לכם להבין אם הציוד אותו אתם מתכוונים לרכוש (שלב 1), אכן צפוי לענות על הצורך העכשווי והעתידי שלכם. 
  • טוב לדעת: גם לאחר הקמת חדר הכושר הביתי, תוכלו לרכוש אביזרים נוספים לשדרוגו. אנו מציעים מגוון רחב של אביזרים שאינם תופסים מקום / ניתן לקפלם ולאחסנם בארון. 

"ישנה אפשרות לקנות מכם חדר כושר קומפלט?"

אתם פחות אוהבים לתכנן ומעדיפים שמתכננים עבורכם? אנחנו ב-FITBANDER שמחים להציע לכם 6 דגמים של חדרי כושר ביתיים. ומה זה אומר? שאינכם צריכים לעשות דבר מלבד ללחוץ על "הזמן"! טיפ מאיתנו: העמיקו בכל דגם, בדקו היטב אילו אביזרים הוא כולל ומהו תוקפה של תעודת האחריות. בכל שאלה נוספת שיש לכם, אנחנו כאן לרשותכם!

הספקתם לשכוח כמה מספק לעשות כושר? האימון הביתי יזכיר לכם! לפרטים נוספים אודות חדרי כושר ביתיים של FITBANDER, התקשרו כעת – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →