לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

הדור החדש כבר כאן: גומיות אימון מבד

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
הדור החדש כבר כאן: גומיות אימון מבד

הן הכוכבות הראשיות של אימוני היוגה, משלבים אותן גם בפילאטיס, ניתן לבצע באמצעותן מגוון רחב של תרגילים, ואם תשאלו אותנו גם כדאי לשים אותן בתיק החפצים האישי שלכם (לכל מקרה שלא יהיה): גומיות האימון. לא נלאה אתכם בהצגת יתרונותיהן של גומיות ההתנגדות (הרי אתם מודעים להם היטב), אך כן חשוב לנו להציג בפניכם דגם ספציפי-ייחודי שיתכן שטרם הכרתם: גומיות אימון מבד.

אז כפי שחלקכם כבר יודעים, מרבית הגומיות בהן עושים שימוש עשויות לטקס. מנגד, הגומיות שלנו ב-FITBANDER עשויות משילוב של שני חומרים – לטקס ובד, ואלו ישפרו משמעותית את חוויית האימון שלכם. אתם עוד כאן? "התנגדו" באמצעות הגומיות! 

"מהם היתרונות של גומיות אימון מבד בהשוואה לאלו מלטקס?"

במידה שאתם "חובבי גומיות" מושבעים שנוטים לשלבן בכל אימון, אתם כבר בטח יודעים: מרבית הגומיות בהן עושים שימוש (בטח שבחוגים השונים במכוני הכושר), עשויות מלטקס. הבחירה לייצר את הגומיות מחומר זה אינה מפתיעה כמובן, שכן הוא מאופיין בגמישות אדירה החיונית לביצוע התרגילים. הבעיה (שלבטח גם אתם סבלתם ממנה), היא המגע של החומר עם הגוף. ככל שמתאמנים עם גומיית הלטקס יותר, כך החיכוך הופך פחות ופחות נעים. 

כאן בדיוק נכנסות לתמונות גומיות אימון מבד של "פיטבנדר". הגומיות שלנו עשויות מבד ולטקס, כך שאתם מקבלים פשוט את הטוב ביותר מכל חומר: מצד אחד את הגמישות הנדרשת של הגומי, ומצד שני את המגע הנעים של הבד. ובקיצור? חווית אימון!

לאן שלא תלכו, גומיות האימון הולכות יחד אתכם

אנחנו יודעים, אביזר כושר הוא כנראה הדבר האחרון שתחשבו לצאת איתו מהבית. עם זאת, למה שלא תעשו זאת אם אתם פשוט יכולים? גומיות אימון מבד של "פיטבנדר" מגיעות עד אליכם עם תיק נשיאה ייעודי, כך שתוכלו לצאת איתן לאימון מחוץ לבית: בחוף הים מול השקיעה, בפארק העירוני בזריחה ואפילו במרפסת בית המלון במהלך החופשה שלכם בחו"ל. לשמור על כושר מעולם לא היה פשוט, נגיש וחווייתי יותר!

רוצים לקבל השראה לאימונים? קבלו!

העתקת האימונים מהמכון לבית ללא ספק תשדרג את חוויית האימון שלכם, אך גם תצריך מכם להסתגל למודל אימון חדש: אימון 1 על 1 – שלכם עם עצמכם. מסיבה זו, אנחנו ב"פיטבנדר" מזמינים אתכם להיכנס לעמוד היוטיוב שלנו, ולהתרשם מתרגילים ואימונים באמצעות גומיות אימון מבד, וגם לקבל דגשים אודות שימוש אידיאלי במוצר. אז עם איזו קבוצת שרירים תתחילו את האימון גומיות ההתנגדות שלכם?

גומיות אימון מבד של FITBANDER מוצעות בשני צבעים ובשני משקלים לבחירה: 5-10 ק"ג ו-10-15 ק"ג. אז מהי דרגת הקושי בה אתם חפצים? נשמח להשיב לכם על כל שאלה ולסייע לכם בבחירת ציוד הכושר החדש שלכם. בכל נושא,פנו אלינו כעת – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →