לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

שבו, אך אל תנוחו: איך לבחור ספת כושר?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
שבו, אך אל תנוחו: איך לבחור ספת כושר?

 

הידעתם? ישנם אימונים בהם חל חוק "ישיבה חובה". אנחנו מדברים כמובן על אימוני הכוח מבוססי המשקולות, במהלכם מומלץ למתאמנים לשבת, אך לא למטרת מנוחה. אתם עומלים בימים אלו על תכנון ואבזור חדר כושר ביתי? ראוי שתכללו ברשימת אביזרי ה-MUST שלכם גם ספת כושר איכותית. ואיך בוחרים אותה? יש לנו כמה טיפים בשבילכם.

ספת כושר למכון הביתי: כך תבחרו אותה

במידה שהתאמנתם פעם בחייכם במכון כושר, לבטח הבחנתם כי על חלק נכבד באזור המשקולות מונחות להן ספות. כמובן שלא מדובר על ספות סלוניות "להיזרק" עליהן, אלא על ספות כושר המיועדות להרמת משקולות. כעת, עם החלטתכם לשדרג את שגרת האימונים ולהפוך אותה קלה ונוחה (!) יותר, אתם חייבים לעצמכם ספת כושר איכותית מבית FITBANDER. אז איך בוחרים את האחת? עקבו אחר הצ'ק ליסט הבא:

  • מספר השיפועים – כידוע, ספות הכושר מתכווננות. בגדול, ככל שמספר השיפועים בספה גדול יותר, כך תוכלו לבצע עליה מנעד רחב יותר של תרגילים. מכאן, שהטיפ שלנו אליכם הוא לבחור בספה שמצטיינת במספר השיפועים במשענת ובמושב. בכל עמוד מוצר של ספת כושר כאן אצלנו באתר, תוכלו לקבל את המידע הזה ולבסס את בחירתכם לפיו. 
  • משקל הספה – כל עוד אתם מתכננים להקים בבית חדר כושר ביתי, המשקל לא ממש אמור לעניין אתכם. הסיבה היא שתייעדו לספה מיקום קבוע בחדר, כאשר אין כל כוונה להזיז אותה ממקום למקום. עם זאת, במידה שאתם רוצים להתאמן בבית (מבלי להקים חדר כושר), רצוי להעניק חשיבות למשקלה. ככל שמשקלה יהיה נמוך יותר, כך יהיה לכם קל יותר להזיזה מחדר לחדר – מחדר העבודה לסלון, מהסלון למרפסת וכן הלאה. אצלנו תמצאו ספות במשקל 18 ק"ג, 22.5 ק"ג, 38 ק"ג ועוד.
  • תעודת אחריות – ועוד דבר אחד קטנטן: אחריות על הספה. אנחנו ב-FITBANDER מאמינים שלכל אביזר צריכה להיות מוצמדת תעודת אחריות. ולכן, על ספות הכושר שלנו תקבלו אחריות בתוקף של שנה ועד 5 (!) שנים לדגם המתקדם ביותר.

"ניתן למצוא בשוק ספות כושר מתקפלות?"

לא רק שניתן למצוא ספות כאלו, אלא שתוכלו למצוא אותן גם אצלנו! אנו מציעים מספר דגמים, כאשר חלקם בעלי מנגנון קיפול. על הספה המתקפלת אנו ממליצים בעיקר לאלו שאין בכוונתם להקדיש בבית חדר המיועד לאימונים בלבד. מתכננים להתאמן במרפסת, בסלון או בחדר העבודה? הדגם המתקפל הוא זה המתאים לכם ביותר: לפני האימון, פתחו אותה. אחרי האימון, קפלו אותה בחזרה ואחסנו. 

לסיכום, ספת אימונים איכותית יש לבחור לפי השילוש הקדוש הבא: מספר השיפועים בה, משקלה ותעודת אחריות. בנוסף, כדאי לשקול לחיוב רכישת דגם מתקפל, זאת בהתאם לצורך הספציפי שלכם. אתם יושבים? מצוין, כי בשביל לרכוש ספת כושר עם FITBANDER בקליק זה כל מה שאתם צריכים לעשות. בכל שאלה שיש לכם אתם מוזמנים לפנות כעת בטלפון שמספרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →