לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

איך לבחור אופני ספינינג?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
איך לבחור אופני ספינינג?

 

למרות שנכנסתם לעמוד זה במטרה לקבל תשובה, אנחנו מבקשים תחילה להפנות אליכם שאלה: איזו פעילות גופנית נחשבת לאחת מהפעילויות האירוביות היעילות, המומלצות והמתגמלות ביותר? במידה שהתשובה שקפצה לכם לראש היא "רכיבה, ברור!", דעו כי עניתם נכונה על השאלה. 

אז להעמיק ביתרונות הרכיבה אין ממש צורך (אם כי אף פעם לא מיותר להיזכר בהם), אך בדגשים לרכישת אופני ספינינג – דווקא כן. אז הכינו את בגדי הרכיבה שלכם ובואו נצא לדרך: איך בוחרים אופני כושר לאימון בבית?

דגשים לרכישת אופני ספינינג איכותיים לאימון ביתי

כפי שחלקכם כבר יודעים, ישנם המון (!) דגמי אופני כושר. מכאן, שהבחירה בדגם אחד עלולה להיות קשה, ארוכה וגם אפילו קצת מתישה. כמוכם, גם אנחנו רוצים שתתחילו להתאמן מוקדם ככל הניתן, וזו הסיבה שבחרנו לשתף אתכם בכל הדגשים החשובים לבחירת האופניים. אז מה אתם בעיקר צריכים לבדוק, על מה ראוי שתתעכבו ועל מה אסור לכם בשום אופן להתפשר? 

  • כיסא נוח – אנחנו יודעים, לו הייתם מבצעים כעת השוואה בין דגמים כנראה שלא הייתם מתחילים בכיסאות האופניים. ובכל זאת, מאחר שאימון הספינינג מבוצע ברובו בישיבה, ישנה חשיבות אדירה לאיכות המושב ומידת הנוחות שלו. אז נעשה לכם את זה פשוט: אופני ספינינג ללא כיסא נוח, פשוט יגרמו לכם לעצור את האימון, לקפל את האופניים ולאחסן אותם בארון. כיסא נוח לעומת זאת יעודד אתכם להתאמן, לרכב למרחקים, לכבוש יעדים חדשים ולהתמיד.
  • גובה ומרחק של הכיסא בהתאמה אישית אליכם – האופניים אמורים להתאים לכם כ"כפפה ליד". ומה זה אומר? שרצוי לבדוק כי האופניים בהם אתם מתעניינים, כוללים את האופציה להתאים את גובה ומרחק הכיסא בהתאם להעדפותיכם האישיות. 
  • צג דיגיטלי למידע – תזכורת: מדובר על אופני אימון. מכאן, שחשוב מאד (!) שתהיו במעקב שוטף אחר ההישגים שלכם - במהלך האימון ואחריו. תנו עדיפות לאופני ספינינג בעלי צג דיגיטלי, עליו יופיעו נתונים שיאפשרו לכם להעריך את אפקטיביות האימון. אנחנו מדברים כמובן על מהירות הרכיבה, מרחק הרכיבה, זמן הרכיבה וכן, גם סך הקלוריות ששרפתם.
  • תקופת אחריות – ועל מה אסור לכם להתפשר בשום פנים ואופן? על תעודת אחריות. כך, תוכלו לפדל להנאתכם בראש שקט כי יש לאופניים (ובעיקר לכם) "אבא ואמא" לכל מקרה שלא יהיה. תוקף מומלץ לאחריות: כ-12 חודשים.

ואל תשכחו רק עוד דבר אחד קטנטן...

כשאתם רוכשים אביזר כושר לאימון ביתי, ברוב המקרים יהיה עליכם להרכיבו לבד. ולכן, המלצתנו אליכם היא לבדוק שני דברים:

  • קלות ההרכבה – כל עוד ההרכבה פשוטה, יציינו זאת מפורשות בעמוד המוצר. במידה שההרכבה מסובכת ודורשת השקעה רבה בזמן, כנראה שלא יציינו מילה בנושא. 
  • הדרכה בעברית – לצד חוברת ההדרכה, הבטיחו כי ישנו גם סרטון הדרכה בעברית (!). צפייה בסרטון מבטיחה חווית הרכבה מופלאה ובעיקר התקנה מהירה יותר.

הגדרתם לעצמכם יעד? רכבו אליו עם אופני ספינינג של FITBANDER! למידע נוסף אודות מגוון מוצרי הכושר שלנו המותאמים לאימון ביתי, התקשרו – 050-870-7099

 

← לפוסט הקודם פוסט הבא →