לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

עולים לרגל: תרגילים למשקולות קרסול

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
עולים לרגל: תרגילים למשקולות קרסול

רגילים להחזיק את המשקולות בידיים? התרגלו לשים אותן מסביב לקרסול! ב-FITBANDER אנו עושים הכל על מנת לשדרג את חווית האימון שלכם, להעלות לכם את דרגת הקושי ולקדם אתכם צעד נוסף אל עבר היעד שלכם. אז רק למקרה שטרם הכרתם, הכירו: המשקולות שלא מרימים בידיים, אלא מניחים מסביב לקרסול. המשקולות מוצעות במגוון משקלים – מ-0.5 ק"ג ועד 5 ק"ג, וניתן לבצע באמצעותן מגוון תרגילים מאתגרים. אז רגע לפני שאתם בוחרים את המשקולת במשקל המתאים לכם, קבלו מאיתנו הצצה-הצעה למספר תרגילים למשקולות קרסול. 

העלו את דרגת הקושי של האימון עם משקולת קרסול

אתם לא אוהבים להרגיש שקל לכם, משקולות הן הקטע שלכם ואף פעם לא תסרבו לאקסטרה-מאמץ ודרגות קושי מאתגרות? לפניכם, הצעות ל-5 תרגילים למשקולות קרסול:

  • ריצה ורכיבה עם משקולות – אם פעם ראיתם אנשים רוכבים ורוצים עם "דברים מוזרים" מסביב לרגליים, דעו כי היו אלו לבטח משקולות הקרסול. העמסת המשקל על הגוף (במקרה זה, מסביב לקרסול), מעלה את דרגת הקושי של הפעילות האירובית, הופכת אותה מאתגרת יותר לביצוע, וכתוצאה מכך גם מתגמלת יותר את המתאמן.
  • בטן קלאסית / בטן סטטית (פלאנק) – אז מה עושים עם משקולת קרסול? בין היתר, מעלים באמצעותה את דרגת הקושי של תרגילי הבטן. כל מה שאתם צריכים הוא לבחור משקולת במשקל המתאים לכם – מ-0.5 ק"ג לרגל ועד 5 ק"ג, לשים אותה סביב הקרסול ולבצע את התרגיל – בטן קלאסית, פלאנק או כל תרגיל בטן אחר לבחירתכם. 
  • "אופניים" עם בן זוג לאימון – רוצים תרגילים למשקולות קרסול המבוצעים בזוג? קיבלתם: שימוש נוסף במשקולת הקרסול יכול להיות בתרגיל ה"אופניים". תרגיל זה מבוצע בשכיבה, כאשר כל אחד מהצדדים נדרש "לפדל": כפות רגליו של מתאמן 1 צמודות לכפות רגליו של מתאמן 2. יש להקפיד על בטן אסופה וחזקה, ואלו שרוצים להעלות את רמת הקושי של התרגיל מוזמנים להחזיק גם משקולת יד.
  • כריעה (סקוואט) – כל אימון שלכם כולל סבב סקוואטים? בפעם הבאה שדרגו אותו באמצעות משקולת לקרסול. תזכורת: ככל שמועמס על הגוף משקל רב יותר, כך ביצוע התרגיל קשה יותר. את הסקוואטים ניתן לבצע כמובן ללא אביזרים, אך מומלץ להעשיר את האימון במשקולת יד / קטלבל במשקל מתאים. 
  • שכיבות סמיכה – מדובר ללא ספק על אחד התרגילים הנפוצים, והקלאסיים ביותר, שנכללים כמעט בכל אימון כוח ופונקציונאלי. אמנם התרגיל מאתגר גם ללא המשקולת, אך תוספת שלה לכל רגל ללא ספק יכולה להועיל. 

כפי שאתם מבינים, תרגילים למשקולות קרסול הם בעצם תרגילים מוכרים שעל חלקם אתם אולי אף מקפידים בכל אימון. כעת, אחרי שקיבלתם מושג אילו תרגילים תוכלו לבצע בבית, כל שנותר לכם הוא לרכוש אותן ולהתאמן באמצעותן. בכל שאלה, אתם מוזמנים לפנות אלינו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →