לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

סוד הקסם של ביצוע כושר מול הטלוויזיה

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
סוד הקסם של ביצוע כושר מול הטלוויזיה

המסכים מקיפים אתכם מכל כיוון, ולא נופתע אם אחת המטרות שהצבתם לעצמכם היא להפחית את שעות הישיבה מולם. בעוד ישיבה ממושכת מול המסכים בהחלט לא מומלצת, פעילות אקטיבית מולם – דווקא כן. אז במקום שתבזבזו זמן יקר רק על צפייה בטלוויזיה, מדוע שלא תאחדו בין שתי הפעולות שאתם לא מוכנים לוותר עליהן? אנחנו לא יודעים מה אתכם, אך צפייה בסדרה או סרט תוך כדי רכיבה על אופני ספינינג או אימון רצועות, נשמעת לנו WOW. 

ישנם לא מעט יתרונות לביצוע כושר מול הטלוויזיה

לצד אלו שמתאמנים לצלילי המוסיקה, ישנם אלו שלא מוכנים לעשות חימום אם הטלוויזיה לא דלוקה. מסתבר כי המסך שמשאלתם של רבים להפחית את השעות מולו, עשוי לתרום מאד לחוויית האימון שלכם. אז מהו הערוץ המועדף עליכם? התחילו להתאמן!

  • צפייה בטלוויזיה מעבירה את הזמן – לא משנה אם אתם בעד או נגד המסכים, הרי שלבטח תסכימו כי צפייה בטלוויזיה מעבירה את הזמן. ומדוע שתצפו בטלוויזיה תוך כדי אימון? מסיבה פשוטה: אימון ביתי הוא אימון המבוצע "סולו". העובדה כי האימון מבוצע לגמרי לבד, עלולה לגרום לתחושה כי "הזמן לא זז". וכשהטלוויזיה דולקת? לא רק שאתם לא לבד (אלא עם הסדרה האהובה עליכם), אלא שגם הזמן עובר מהר ונעים יותר. 
  • טלוויזיה מעודדת פעילות ארוכה – ביצוע כושר מול הטלוויזיה עשוי לגרום לכם להתאמן יותר. מופתעים? יתכן, אך שימו לב: מאחר שהזמן עובר מהר ובנעימים כשצופים בטלוויזיה, לעתים פשוט לא מרגישים את האימון. כשיסתיימו 45 דקות למשל של פרק בסדרה שאתם צופים בה, לא יהיה זה מופרך שתתהו לעצמכם: "מה? איך הזמן טס! כל הזמן הזה לא הרגשתי שאני רוכב", וכך לא תהיה לכם בעיה להאריך את האימון. הרווח? אך ורק שלכם. 
  • 2 במחיר 1 – ישנם אלו שמרגישים שהשקעת זמן בצפייה בטלוויזיה היא בזבוז של זמן. מפתיע כי גם התחושות השליליות האלו כלפי המסך, לא מונעות מהם לצפות בו. ביצוע כושר מול הטלוויזיה הוא הפתרון המושלם, שכן אתם מקבלים ערך כפול במשבצת זמן אחת: הפעלת הגוף באימון כושר והזנת הראש והנפש בתוכן בידורי עם צפייה בטלוויזיה. 
  • אין מוטיבציה? יש טלוויזיה – גם אנשים שמעידים על עצמם כי אינם יכולים ללא כושר, עלולים לסבול מימים בהם המוטיבציה להתאמן תהיה נמוכה. לפני שאתם מוותרים לעצמכם, נסו להתאמן מול טלוויזיה דלוקה. הרמת משקולות על ספת כושר, עבודה עם רצועות או רכיבה על אופני ספינינג, יהיו עבורכם קלות יותר לביצוע עם צפייה בתוכן שאתם אוהבים. 
הטלוויזיה דולקת על הערוץ המועדף עליכם? במקום לשבת מולה על הספה, עמדו מולה בעודכם מבצעים אימון כושר. ב-FITBANDER תמצאו שפע אביזרים ומתקנים המיועדים לאימונים ביתיים. נשמח לייעץ לכם, להתלבט אתכם ולהשיב לכם על כל שאלה בנושא תכנון חדר כושר ביתי, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →