לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

לא עוד הליכה במקום: אביזרי כושר עבור חיזוק הרגליים

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
לא עוד הליכה במקום: אביזרי כושר עבור חיזוק הרגליים

מיציתם את העמידה במקום ומשאלתכם לחזק את הרגליים? אתם לא צריכים יותר מאביזר כושר לאימון ביתי מבית FITBANDER. אז מהו הצעד הבא שלכם? 

חיזוק הרגליים עם אביזרי הכושר של FITBANDER

כיום, יותר ויותר אנשים מעדיפים לאבזר את אחד החדרים בבית, במקום לחדש מנוי בחדר הכושר: החיסכון הכספי, הנוחות האדירה והאפשרות להתאמן בגמישות ובספונטניות, הפכו את האימון הביתי לפתרון המושלם. באמת חשבתם ללכת לחדר הכושר בכדי לחזק את הרגליים? לפניכם, שלושה אביזרים באמצעותם תוכלו לחזקם בבית: 

  • סטפר / מיני-סטפר – גם היום אימוני מדרגות נחשבים פופולאריים ואהובים. עם זאת, אין סיבה שתכלאו את עצמכם בחדר מדרגות סגור ואטום בכדי לבצע אותם. אצלנו תמצאו את המכשיר עליו תוכלו לעשות צעדים המדמים עלייה במדרגות – סטפר ומיני סטפר. שני המכשירים מתאימים לשימוש ביתי, כאשר שניהם מגיעים עם מתנה: גומיות התנגדות.
  • משקולות רגליים – כל אימון שאתם מבצעים – אירובי או כוח, תוכלו להפוך מאתגר יותר עם הצבת משקולות על הרגליים. המשקולות מוצעות בשלל משקלים – מ-0.5 ק"ג ועד 5 ק"ג, ואין ספק ששילובן באימון יתרום מאד לחיזוק הרגליים שלכם. לדוגמא: אימון סטפר עם משקולת רגליים, רכיבה על אופני ספינינג עם משקולת רגל וכן הלאה. 
  • אופני כושר – אתם חולמים על אימון רגליים המבוצע בישיבה? אתם חולמים על אופני כושר. אנו מציעים שלל דגמים, כאשר עם כל אחד מהם תוכלו לכבוש את היעד שהצבתם לעצמכם: חיזוק הרגליים. במידה שאתם עסוקים (או פשוט מכורים לעבודה), דעו כי אנו מציעים אופניים עם משענת ושולחן עבודה, כך שתוכלו להשיב למיילים ולתכנן אסטרטגיות בזמן שאתם מפדלים.  

דגשים לביצוע אימוני כושר בבית

היתרונות של האימון הביתי ללא ספק רבים, אך גם חשוב לזכור שבשונה מאימון בחדר הכושר ה"מפוקח" על ידי מאמן, בבית אתם לגמרי לבד. מכאן, שאלו המלצותינו אליכם:

  • לפני שאתם מבצעים תרגיל מסוים (ולא משנה כעת איזו קבוצת שרירים הוא מפעיל), צפו בהדגמה שלו. ברשת קיימים אינספור סרטונים של מאמנים מוערכים, כך שגם כשאתם בבית, אתם לא באמת לבד
  • במידה שתוך כדי ביצוע התרגיל אתם חשים כאב עז / שהשריר אינו מופעל, סימן שעליכם לדייק את התנועה שלכם
  • היו מודעים ליכולות הגופניות שלכם והתאמנו בהתאם. אין כל סיבה שתעמיסו על גופכם תוכנית אימונים שאינו יכול לשאת
  • סוד ההתמדה: להתאמן אך ורק עם אביזרי כושר שמספקים לכם הנאה. כפי שהבנתם בעצמכם, חיזוק הרגליים יכול להתבצע באמצעות שלל מכשירים. בחרו את אלו שאתם מתחברים אליהם ואוהבים אותם – רק כך תצליחו להתמיד.

אז באמצעות איזה מכשיר אתם רוצים להפעיל את שרירי הרגליים? ב-FITBANDER תמצאו שלל אביזרים ובשלל תקציבים. לכל שאלה בנושא אביזרים מומלצים עבור חיזוק הרגליים, אתם מוזמנים לפנות אלינו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →