לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

סובלים מנכות? התאמנו עם סטפר לנכים!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
סובלים מנכות? התאמנו עם סטפר לנכים!
העובדה כי לנכים קשה יותר לבצע פעילות גופנית, לא אומרת שביצועה בלתי אפשרי. ומה צריך על מנת לבצע אימון כשישנה מגבלה? כוח רצון, מאמן שיכוון וידריך ומכשיר כושר מתאים. מטבע הדברים, לא כל מכשירי הכושר מתאימים לנכים, כך שיש לבחון אותם ברגישות ותשומת לב על כל מאפייניהם.

ב-FITBANDER אנו מציעים מגוון רחב של מכשירי כושר, כאשר חלקם עשויים להתאים לאנשים המתמודדים עם מוגבלות מסוימת. כך לדוגמא, סטפר לנכים הנחשב כמכשיר כושר אירובי שנועד לדמות את פעולת העלייה במדרגות.

תכונותיו של מכשיר המיני סטפר של FITBANDER

אימון באמצעות הסטפר בתדירות קבועה, יתרום משמעותית לשיפור הכושר ואף יכול לסייע בתהליך הירידה במשקל. הסטפר של FITBANDER ידוע בזכות היציבות והאחיזה הנפלאות שלו – שני דברים שחשוב מאד להבטיח כשמדובר על מכשיר כושר המיועד לנכים – אנשים הסובלים ממוגבלות מסוימת. כמו כן, הוא מגיע מורכב, כך שלא נדרשת כל השקעה פיסית בהרכבתו – רק להוציא מהאריזה ולהתחיל להתאמן!

הסטפר מגיע עם צג אלקטרוני שעליו יוצגו נתוני האימון שלכם, לרבות מספר הצעדים שעשיתם וסך הקלוריות שנשרפו. כך, תוכלו להשתפר מאימון לאימון, להגדיר מטרות חדשות ולכבוש אותן!

סטפר לנכים – מתי ולמי הוא יכול להתאים?

נכות היא מגבלה, כאשר מנעד המגבלות מאד רחב. מכאן, שבאופן טבעי יהיו נכים שהסטפר יתאים להם וכאלו שלא. אם כן, מתי כדאי לשקול לחיוב פעילות גופנית באמצעות מיני סטפר לנכים? לדוגמא: ישנם אנשים שהנכות שלהם מתרכזת בפלג העוף העליון. מכאן, שאין להם אפשרות לבצע אימון סטפר עם ידיות, ונדרש להם סטפר במבנה אחר. מיני סטפר, כמו זה שאנו מציעים, מגיע ללא ידיות. ולכן, ניתן לבצע את האימון גם כאשר ישנה מגבלה מסוימת המונעת את האחיזה בו באמצעות הידיים. עם מיני סטפר הידיים חופשיות, כאשר אינן מעורבות/נדרשות באימון.

כמו כן, חשוב לזכור: "נכות" אינה תמיד מצב קבוע-מתמשך, אלא שלעתים היא זמנית בלבד. לדוגמא: ישנם אנשים הסובלים ממוגבלות פיסית בעקבות פציעה, כאשר שיקומם מותנה בין היתר בפעילות גופנית. במקרים מסוימים, יתכן שמכשיר כדוגמת סטפר לנכים ימצא מתאים.


חדר כושר ביתי לנכים – יש כזה דבר?

לא רק שלא כל חדרי הכושר מונגשים, אלא שבמרביתם אין ציוד מותאם למגבלותיהם של כל הנכים. המידע הזה לא אמור לפגוע במוטיבציה שלכם להתאמן, אלא שהוא נועד לעודד אתכם לרכוש ציוד כושר ולהתאמן בבית! בהתאם למגבלה הספציפית ממנה אתם סובלים, תוכלו לרכוש ציוד כושר מתאים. האימון הביתי נוח ונגיש יותר, ובעיקר זול יותר (בטח שבטווח הארוך).

אתם סובלים מנכות מסוימת אך עדיין מתעקשים לשלב פעילות גופנית בחייכם? אנחנו ב-FITBANDER נשמח להתאים לכם אביזרי כושר באמצעותם תוכלו להתאמן למרות מוגבלותכם. למידע נוסף וייעוץ מקצועי אישי, התקשרו כעת – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →