לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

איך להתמיד באימוני כושר? אליפטיקל ביתי!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
איך להתמיד באימוני כושר? אליפטיקל ביתי!
במידה שהיה לכם פעם מנוי בחדר כושר (ובטח שאם אתם מנויים פעילים בו גם בימים אלו), אתם יודעים היטב כי ישנו מכשיר כושר ספציפי שישנה "מלחמה" סמויה וגלויה עליו: האליפטיקל. מכשיר הכושר שמכונה לעתים "סקי", נהנה מביקוש גבוה מאד מצד המתאמנים. עם זאת, מי אמר שעל מנת ליהנות ממכשיר הכושר המדמה את פעולת הריצה, אתם צריכים לתפוס "מקום בתור" ולחכות שיתפנה?

במקום להשקיע במנוי שנתי נוסף לחדר הכושר, תוכלו להשקיע ברכישת ציוד כושר לאימון בבית! אז לצד המשקולות, הדלגית, גומיות ההתנגדות וגלגל הבטן, אל תשכחו גם את המכשיר באמצעותו תוכלו לדווש ולגמוע מרחקים: אליפטיקל ביתי!


הקשר שבין אליפטיקל ביתי להתמדה באימונים

ישנו קשר ישיר בין מקום האימונים ובין ההתמדה של המתאמן. ולאן אנחנו חותרים? רבים מעידים כי למרות שהם משלמים המון כסף לחדרי הכושר, הם לא מצליחים "להרים" את עצמם ולהתמיד. הסיבות, בין היתר: אילוצי זמנים, מזג האוויר, "תקופה פחות טובה", ואיך לא – הקושי לצאת מהבית להתאמן לאחר שמגיעים אליו מהעבודה. אז מי אמר שהבית שלכם חייב בהכרח להיות תחנת העצירה בדרך לכושר שלכם?

עם רכישת אליפטיקל ביתי וציוד כושר נוסף, תוכלו להתאמן בבית שלכם! מאחר שאינכם נדרשים לצאת מהבית לטובת האימון, הרי שאין לכם תירוץ מוצדק שלא להתאמן. התוצאה? מתאמנים ומתמידים! וכשמתמידים? רואים תוצאות ומתענגים על טעמי ההצלחה והמסוגלות העצמית!

אימון ריצה ביתי – יעילות, נוחות, חוויה

כאמור, אליפטיקל ביתי הינו מכשיר כושר שנועד לדמות את פעולת הריצה. הוא עונה לכם על ההגדרה "מכשיר החלומות שלי", אך אתם צריכים סיבות טובות נוספות בכדי לרכוש אותו? הנה הן:

  • ריצה "חסכונית" – אנחנו מאחלים לכם שתרוצו כמה שיותר ותחסכו כמה שיותר! ואיך תוכלו להבטיח זאת? עם רכישת אליפטיקל ביתי! להמשיך להשקיע מאות ואלפי שקלים בשנה על מכון אימונים? זה הכי 2019! את 2022 שלכם, תוכלו להתחיל עם צעד כלכלי נבון: אבזור חדר כושר ביתי עם המכשירים האהובים עליכם!
  • ריצה 365 ימים בשנה – רכישת אליפטיקל ביתי מאפשר לכם לרוץ מתי שרק תרצו, 365 ימים בשנה! בין החודשים נובמבר למרץ לדוגמא, ריצה תחת כיפת השמיים מאד מאתגרת (טמפרטורות נמוכות, רוחות וגשמים). עם זאת, אין זה אומר שאתם צריכים לוותר על אימוני הריצה שלכם, אלא להפך: עם האליפטיקל תוכלו לשמר את הישגיכם, לשפר אותם ובעיקר להקפיד על כושר!
  • אז מתי אתם אוהבים לרוץ? – מכשיר הריצה הביתי זמין לכם מתי שרק תרצו! אתם אוהבים לרוץ ב-04:30 בבוקר בשלווה ובשקט שלכם? רוצו! הזמן שבו אתם אוהבים להתאמן הוא ב-23:00? כשהאימון מבוצע בביתכם, אתם זוכים בגמישות וחופש מלאים להתאמן מתי שרק תרצו!

ב-FITBANDER תמצאו את כל מכשירי הכושר המושלמים לתכנון חדר כושר ביתי! למידע נוסף וייעוץ מקצועי, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →