לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

רצפת גומי לחדר כושר לחוויית אימון מושלמת 

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
רצפת גומי לחדר כושר לחוויית אימון מושלמת 

אנחנו לא יודעים לאן אתם הולכים בעודכם קוראים שורות אלו מהסמרטפון, אך יודעים על מה הלכתם בפעם האחרונה כשהתאמנתם במכון: על רצפת גומי לחדר כושר. בימים אלו אתם עומלים על תכנון חדר כושר ביתי? אביזרי כוח ומכשירים אירוביים ללא ספק חשובים, אך אל תשכחו לתת להם את "התמיכה" שהם צריכים: רצפה ייעודית לחדר כושר. אנחנו ב-FITBANDER שמחים לענות על הצורך שלכם במלואו, ולספק לכם תחת קורת גג אחת את כל האביזרים הדרושים לחדר כושר ביתי.

מדוע צריך רצפת גומי לחדר כושר?

ככל הנראה, הרצפה אצלכם בבית מרוצפת על ידי אריחי גרניט פורצלן, פרקט עץ טבעי, למינציה, קרמיקה או שיש. אז לא, זהו לא שיעור קצר בריצוף או עיצוב פנים, אלא רק הקדמה שנועדה להדגיש את נחיצותה של רצפת הכושר. האריחים ה"קלאסיים" (כאלו שיש בדרך כלל בבתים), אינם מיועדים לאימונים ובטח שאינם נוחים למתאמנים. התקנת רצפת גומי לחדר כושר תעניק לכם משטח אימון "רך" וגמיש ואלו הם יתרונותיו:

  • המשטח הרך הופך את האימון בעמידה לנעים יותר. לדוגמא: אימון דלגית, קפיצות במקום, סקוואטים, לאנג'ים וכן הלאה
  • תרגילים המבוצעים בשכיבה יהיו נוחים ונעימים יותר, זאת הודות לתמיכה שמספקת הרצפה הייעודית. לדוגמא: כפיפות בטן
  • במידה שתיפול לכם מהיד משקולות (או פשוט אם תשחררו אותה מהיד מגובה גבוה יחסית), הרי שלא יקרה כלום לרצפה ואין כל חשש שאריחים ישברו
  • רצפת הגומי שומרת על האריחים המקוריים שלכם שלא ישרטו בעקבות הזזת אביזרים, גרירת מתקנים וכיוצא בזה
  • וכן, האריחים תורמים גם ליצירת מראה סטודיו ביתי מקצועי שללא ספק יתרום למוטיבציה ולחוויית האימון שלכם

"עם תוספת עלות התקנת הרצפה ההוצאה כבר הופכת כבדה, לא?"

חשבתם שתצטרכו להסתייע במתקין חיצוני ולשלם עבור ההתקנה אלפי שקלים? אז חשבתם. רצפת גומי לחדר כושר מיועדת להתקנה עצמית, ואינה מחייבת בניסיון קודם. אנו נשלח אליכם אריחי בלימה נפרדים בעובי 20 ס"מ בגודל 50x50, כאשר חיבורם והצמדתם זה לזה, ייצרו עבורכם משטח אימונים רך ונעים שישדרג את חוויית האימון שלכם.

"כמה שוקלים האריחים ומהו צבעם?"

צבעם של האריחים שחור והם מנוקדים בכחול. כידוע, גם בחדרי הכושר הגדולים צבעה של הרצפה שחור, כך שבאמצעותם תוכלו ליצור בביתכם אווירה של מכון אימונים מקצועי-טרנדי. משקלו של כל אריח הינו כ-4 ק"ג, ורק למקרה שחששתם אז לא, אינכם צריכים לסחוב אותם בעצמכם. לאחר הזמנתכם, נספק לכם את האריחים עד פתח הבית. ובמילים אחרות? לא רק חוויית האימון שלכם חשובה לנו, אלא גם חווית השירות. 

ב-FITBANDER נשמח להמליץ לכם על אביזרים לאבזור חדר הכושר הביתי, כמו גם לסייע לכם בחישוב מספר האריחים עבור יצירת רצפת גומי לחדר כושר. בכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →