לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

עם הבטן קדימה: אביזרים לאימון בטן "קורע"

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
עם הבטן קדימה: אביזרים לאימון בטן "קורע"

 

היעד שלכם הוא בטן חטובה, שרירית ו"משורטטת"? ב-FITBANDER אנו מציעים מגוון אביזרי כושר לשימוש ביתי, לרבות אביזרים לאימון בטן יעיל, "קורע", ו"שורף". אז אילו אביזרים הם בגדר MUST ואיך מעלים את רמת הקושי של האימון? 

אביזרים לאימון בטן שאתם צריכים אצלכם בבית

מה עולה לכם לראש כשאתם קוראים "אביזרי כושר"? אנחנו מתארים לעצמנו שתמונות של מכשירים מסורבלים, גדולים וכבדים. האמנם? כל אביזרי הבטן שמיד נציג בפניכם, מותאמים למשתמש הביתי – הם אינם תופסים מקום ומשקלם נמוך. אז על אילו אביזרי בטן אנחנו ממליצים לכם?

  • גלגל בטן כפול האביזר הקלאסי והמומלץ ביותר הוא גלגל הבטן. ואיך עובדים איתו? מניחים את הברכיים על הרצפה (מזרן), אוחזים בידיות הגלגל ומתגלגלים קדימה ואחורה. 
  • גלגל בטן 4 גלגלים – אביזר נוסף הוא גלגל הבטן המבוסס על ארבעה גלגלים. אופן העבודה איתו זהה לזה של הגלגל הכפול, והוא מתאים לכל המתאמנים – אלו שעושים את צעדיהם הראשונים ואלו המתקדמים שרוצים להמשיך ולטפח את העבודה על הבטן.
  • מכשיר ואקום לכפיפות בטן – את מכשיר הוואקום תוכלו למקם על הרצפה בין הרגליים, להצמידו לקיר, להניח עליו רגליים, לאחוז בו ידיים ולהתאימו לסוג התרגיל שאתם מבצעים. מכשיר אחד, אינספור אפשרויות! 

אביזרים נוספים לאימון בטן "קורע"

מכירים את זה שבמהלך אימון בטן אתם מרגישים את שרירי הבטן "נקרעים"? במידה שכן, אנחנו מתארים לעצמנו שאתם אוהבים את התחושה הזו מאד, שכן היא מעידה על תרגיל סופר אפקטיבי וביצוע נכון שלו. במידה שאתם רוצים לאתגר את עצמכם ולהעלות את רמת הקושי של תרגילי הבטן, אנו ממליצים לכם לשלב בהם אביזרים נוספים:

  • משקולות רגליים – במקביל לתרגילים באמצעות אביזרים לאימון בטן, כדאי להמשיך ולטפח את תרגילי הבטן הקלאסיים (שכיבה על הגב ועליות כלפי מעלה). כשאתם מתאמנים באופן זה, תוכלו להפוך את האימון מאתגר הרבה יותר באמצעות תוספת משקולות לרגליים. בעודכם עולים כלפי מעלה, נתקו את הרגליים מהקרקע והשאירו אותן באוויר. כך, העלייה כלפי מעלה תהיה קשה יותר, הבטן תעבוד יותר והנה לכם אימון "שורף".
  • משקולות יד – רוצים להעלות את דרגת האימון אפילו יותר? התרוממו מעלה כשבידכם גם משקולת יד קלאסית או קטלבל. ככל שתבחרו במשקל גבוה יותר, כך רמת הקושי – עולה. 

טיפ מאיתנו: תרגילי בטן מטבעם מבוצעים לרוב על הרצפה. ולכן, אנו ממליצים בחום לרכוש את אחד מהאביזרים הבאים לטובת אימון נוח:

במקום לשמור בבטן את משאלתכם לבטן חטובה, למה שלא תתחילו לעבוד עליה? אביזרי הכושר של FITBANDER מאפשרים לכם להתאמן במקסימום חוויה ויעילות בבית. אז מה תחושת הבטן אומרת לכם לעשות כרגע? לפרטים נוספים, ייעוץ מקצועי ובכל שאלה, אל תהססו לפנות אלינו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →